Anunțuri avizier

Conform adresei 10.880/25.09.2020 studentii exmatriculati pentru debite restante, mai pot plati taxele de sem I si II a anului universitar 2019/2020 până la data de 29.09.2020

 

Anul I A Anul I B Anul I E
Anul II A Anul II B Anul II E
Anul III EA Anul III TST Anul III E
Anul IV EA Anul IV TST Anul IV E

Grupele au fost actualizate in urma cererilor aprobate.

Va rugam sa NU mai trimiteti cereri deoarece nu vor fi aprobate!

Deschiderea festivă a anului universitar 2020/2021 va avea loc on-line, în data de 21.09.2020, după următorul program:

Ora 9, pentru toți studenții UPT, conform datelor de conectare primite prin e-mail. Aceasta poate fi urmărită live de toată comunitatea academică pe pagina de Facebook a UPT.

- Ora 11, pentru studenții ETcTI - anul I, conform datelor de conectare primite prin e-mail. Aceasta poate fi urmărită live de toată comunitatea academică pe pagina de Facebook a ETcTI.

- Ora 12, întâlnirea studenților de anul I cu decanii de an, pe serii, în cadrul căreia vă vor fi furnizate informații importante legate de desfășurarea procesului didactic și administrativ.

Studenții anilor II, III și IV licență și I și II master vor începe activitățile on-line, de marti, 22.09.2020, conform cu orarul, în cadrul Campusului Virtual, orele urmând a fi recuperate.

 

 

Daca nu ai primit inca detaliile de conectare, ai urmatoarele 3 posibilitati:

1. Verifica Spam-ul

2. Verifica mesageria telefonului mobil

3. Trimite un e-mail catre Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. care sa contina CNP sau poza cartii de identitate si vei primi reply cu contul de e-mail UPT si parola.

  

Departamentul de Educație Fizică și Sport organizează orele de sport,în anul universitar 2020/2021, conform următoarelor reglementări.

Conducerea Universității Politehnica Timișoara a depus toate eforturile pentru a asigura, în actuala situație generată de pandemie, cele mai bune condiții pentru cazarea în căminele proprii a tuturor solicitanților, precum și asigurarea mesei, la prețuri subvenționate, toate acestea în condiții de siguranță.

Astfel, în primele 5 săptămâni, când majoritatea studenților vor desfășura activități online, vor fi cazate în cămine următoarele categorii de studenți:

  • studenții UPT care lucrează, indiferent de facultatea și anul de studiu;
  • studenții de anul I (indiferent de facultate) care nu dispun de echipamentele necesare pentru a derula activitățile didactice în format on-line;
  • românii de pretutindeni, indiferent de facultatea și anul de studiu.

Cazarea pentru restul categoriilor de studenți, care vor desfășura activități față în față începând cu săptămâna a 6-a de studiu (din data de 26 octombrie 2020), se va desfășura după un program ce va fi comunicat în săptămâna 4 a semestrului I. Numărul maxim de studenți ce vor fi cazați simultan într-o cameră de cămin va fi 3 în cazul camerelor mari și 2 în cazul camerelor mici.

Studenții UPT, care doresc, pot servi masa la Cantina studențească, ce funcționează începând din data de 15 septembrie 2020, de luni până sâmbătă, între orele 11:00-20:00.  Aceasta oferă un meniu diversificat, la alegere, la prețul de 8,00 lei, acoperind o masă cu două feluri.

Serviciile de cazare și masă pentru perioada ulterioară vor fi stabilite în funcție de evoluția situației epidemiologice. UPT a luat toate măsurile pentru igienizarea și dezinfectarea spațiilor de cazare și masă pentru întreaga perioadă în care acestea sunt frecventate de studenți.

INSTRUCȚIUNI privind cazarea și masa studenților Universității Politehnica Timișoara

în anul universitar 2020-2021

  • Studenții ETc care lucrează (indiferent de anul de studiu), precum și studenții din anul I ETc care nu dispun de echipamentele necesare pentru a derula activitățile didactice în format on-line sunt rugați să completeze o cerere tip, astfel:
    • Cerere_tip_1 – pentru studenții angajați;
    • Cerere_tip_2 – pentru studenții din anul I fără posibilități de conectare online, după caz.
       
  • Românii de pretutindeni (indiferent de anul de studiu), vor fi cazați în Căminul 22C, pe baza transmiterii unei cereri tip:

Toate cererile vor fi transmise la adresa de email:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.până la data de 27.09.2020.

  • Cazarea pentru restul categoriilor de studenți care vor desfășura activități față în față, începând cu săptămâna a 6-a de studiu (din data de 26 octombrie 2020), se va desfășura după un program ce va fi comunicat în săptămâna 4 a semestrului I.
     

Mai multe detalii se găsesc aici.

Ești student sau viitor student UPT?


Hai pe Zoom joi, 24 septembrie, de la ora 14.00, să afli mai multe despre bursele de mobilitate Erasmus+ studii și practică!

 

Ce trebuie să faci?

 

  1. Accesează link-ul de mai jos:
    https://upt-ro.zoom.us/j/92876571121?pwd=WEhHTklJS1JCNlUvdlNudGgycFkvQT09#success

 

  1. Depune-ți dosarul de candidatură în perioada
    28.09.2020-04.10.2020

 

  1. Grăbește-te!

 

 În cadrul Webinarului vom discuta despre posibilitățile tale de a merge într-o mobilitate Erasmus+ de studii sau practică atât în Europa, cât și în afara ei!

Erasmus+ te trimite in cea mai tare experiență din studenție! 

Mai multe informații privind documentele necesare și calendarul procesului de selecție se găsesc pe pagina DRI: 

http://www.upt.ro/international/Mobilitati-Si-Cooperari-Internationale_Mobilitati-pentru-studenti-2020-2021_144_ro.html

 

Reînmatricularea se face în baza unei cereri trimise pe adresa de e-mail, astfel:

Anul I A, II A, III si IV EA - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

Anul I B, II B, I, II, III si IV ENG - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

Anul III si IV TST, I, II, III si IV ID - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

Anul I si II master - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

Model cerere, taxa de reînmatriculare este de 100 lei pentru studentii de la licenta si 200 lei pentru studentii de la master

Conturi in care se va face plata taxelor

Studentii din anii terminali neexmatriculati și neintegralisti vor solicita intrarea in extensie la adresa de e-mail de mai sus corespunzatoare specializarii urmate

Model cerere, nu se percep taxe pentru intrarea in extensie

Examenul de licenta/dizertatie - sesiunea septembrie - se va desfasura online  si va fi fara taxa pentru absolventii promotiei 2020


Examenul de licenta, proba scrisa, va avea loc in data de 08.09.2020 ora 8.00, iar proba orala va avea loc in data de 09.09.2020, dupa un orar ce va fi comunicat ulterior in functie de numarul de candidati inscrisi.


Examenul de dizertatie va avea loc in data de 09.09.2020, dupa un orar ce va fi comunicat ulterior in functie de numarul de candidati inscrisi.

 

Inscrierile se vor face in perioada 01 - 04.09.2020, in Campusul Virtual,  conform reglementarilor din sesiunea iunie/iulie 2020 - licenta si master