The ISETC24 Organizing Committee invites you to the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Anunțuri avizier

Dosarele complete se încarcă în format electronic (un fisier pdf sau o arhiva zip) pe platforma student.upt.ro, până la data de 24.03.2023.
 
Cerere si documente doveditoare vor trimite și studenții care solicită bursă socială pe caz de boală chiar dacă au solicitat și în semestrele anterioare.
 
Cerere si documente doveditoare vor trimite si studenții care solicită bursă socială pe caz de orfan chiar dacă au solicitat și în semestrele anterioare.
Actele doveditoare sunt atât certificatul de deces și certificatul de naștere,  cât și cele doveditoare de venituri (adeverință salariu, cupon pensie de urmaș, etc.), care se referă DOAR la solicitant și care nu trebuie să depășească venitul minim net pe economie de 1718 lei/lună.
 
Important! Adeverintele ANAF trebuie sa fie atât pe anul 2022 cât și pe anul 2023
 
Bursele sociale se vor aloca în limita a 30% din fondul de burse.

    22 martie 2023

09.00 - 10.30 – specializarea TST 

10.30 - 11.15 – specializarea TST engleză

11.15 - 11.45 – specializarea TST ID

    23 martie 2023

09.00 - 10.30 – specializarea EA 

10.30 - 11.00 – Master IRT + ESI

11.00 - 11.30 – Master TM + EB

11.30 - 12.00 Master TSAeA + CN + TAE

 

PRECIZĂRI IMPORTANTE:

Absolvenții cărora li s-au solicitat fotografii pentru diplomă și nu le aduc cu 7 zile înainte de înmânarea programată a diplomelor li se vor putea elibera diplomele după data înmânării.

La înmânarea diplomei, absolvenții trebuie să se prezinte cu actul de identitate (carte de identitate sau pașaport valabile), în original.

Persoanele care au împuternicire notarială, trebuie să o prezinte, împreună cu actul de identitate, în original. Aceasta va fi reținută de către universitate.

Recomandat este să aveți un pix asupra dumneavoastră.

În vederea optimizării procedurii, vă rugăm ca înainte de a vă prezenta pentru ridicarea diplomei să completați, onlineChestionarul absolventului.

 

Timpul estimat de completare este de maxim 2 min.

Cei care nu pot participa la înmânarea diplomelor la datele stabilite, se pot programa după data de 23.03.2023, on-line, la adresa:http://actestudii.upt.ro/

Va rugăm să consultați periodic link-ul de mai jos

Programarea 2

deoarece acesta mai poate fi actualizat cu opțiunile cadrelor didactice in ceea ce privește data, sala si ora examenului.

Examenele care au mai putin de 8 restantieri vor fi programare doar la cererea studentilor direct la titularul de disciplina.

In mod special, vă rugăm, să vă anunțați intentia de participare la aceste examene cu cel putin doua zile inainte la cadrul didactic titular.

Dupa aceasta dată, situația școlară nu va mai putea fi schimbată.

Examenul de licență/dizertație – susținere proiect se va desfașura în data de 14.02.2023, dupa urmatorul PROGRAM

Înscrierea pentru examenul de diplomă se va face în perioada 06-10.02.2023 conform reglementarilor din sesiunea iunie 2022.

Taxa se va achita în baza cererii aprobate în prealabil. Cererea va fi trimisă pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.si in baza ei și a a dovezii achitării taxei veti primi acces pe CV.


Tematica pentru examenul scris de licență este aceeași ca și în sesiunea iunie 2022 si se gasește aici.


Comisia

 

 

Prin proiectul POC 2.3.3/2/148345: „Facilitarea accesului studenților UPT la educația digitală –EduUPT”, UPT oferă 600 de laptopuri studenților care nu au acces la un dispozitiv specific și performant pentru a participa la activitățile didactice.

Metodologia de acordare se găsește aici.

 

Documentele ce trebuie completate se gasesc la AICI

 

Termen de depunere 15.12.2022 pe platforma student.upt.ro