• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Pentru anul universitar în curs, 2024-2025, conform metodologiei aprobate de Senatul UPT, prin HS nr. 28 din 25.04.2013, trebuie organizată procedura prin care activitatea de voluntariat din cadrul UPT este recunoscută și răsplătită prin acordarea a două credite de voluntariat.

Calendarul propus și documentele necesare se regăsesc aici.

Începând din 04.06.2025 până în 12.06.2025 puteți trimite către adresa de email etcti@upt.ro documentele necesare pentru obținerea celor 2 credite de voluntariat.

Creditele de voluntariat sunt suplimentare creditelor de studiu și nu pot fi echivalate cu acestea.

Documentele pe care trebuie să le includeți sunt următoarele:

  • Scrisoare de recomandare din partea conducătorului organizației de voluntariat;

  • Scrisoare de recomandare din partea unui coordonator de activitate;

  • Raport de activitate pentru anul 2024-2025 (Anexa 1 din metodologie);

  • Câte o imagine pentru cel puțin 4 activități de voluntariat;

  • Copii după diplomele obținute în urma activității de voluntariat (dacă este cazul).

  • Curriculum Vitae;

Odată ce ați trimis dosarul, o să trebuiască să participați la un interviu online în datele de 16-17.06.2025.