Anunțuri avizier
- Detalii
Anul I A | Anul I B | Anul I E |
Anul II A | Anul II B | Anul II E |
Anul III EA | Anul III TST | Anul III E |
Anul IV EA | Anul IV TST | Anul IV E |
Integralitatea se referă la toți anii de studiu pe când media este relaționată la semestrul I, 2023/2024.
Pentru sesizări contactați secretariatul prin e-mail sau telefon
ACESTE LISTE NU REPREZINTA LISTELE DE BURSIERI
- Detalii
În perioada 08-31 martie 2024, studenții înscriși la programele de licență, masterat și doctorat din cadrul Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale pot aplica pentru ocuparea unui post din cadrul Serviciului de Informații Externe. Detalii privind posturile scoase la concurs și modalitățile de înscriere pot fi găsite la AICI
|
- Detalii
Examenul de ALGAD, prez.3 bis, cu taxa 60 lei, a fost stabilit în data de 01.04.2024, ora 8.00, sala A108. Lista cu studentii care se pot prezenta la acest examen.
Taxa se va achita prin transfer bancar in contul de mai jos.
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO20 BACX 0000 0030 1782 5060
cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI ex. ALGAD-P3bis
- Detalii
Link-uri pentru solicitarea înrolării la disciplinele restante din semestrul 2 Master - 2023-2024
- Detalii
Link-uri pentru solicitarea înrolării la disciplinele restante din semestrul 2 Licenta - 2023-2024
- Detalii
Programul evenimentului cuprinde mai multe activitati:
|
- Detalii
Agenția de Credite și Burse de Studii vă aduce la cunoștință oferta de burse la cursuri de vară în anul 2024, acordate prin Hungarian State Scholarships in Hungary.
Detaliile privind pașii aplicației, criteriile de eligibilitate şi formularul de înscriere se regǎsesc mai jos.
- Detalii
Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse organizează împreună cu Casa de Cultură a Studenților Timișoara tabere studențești de iarnă, cu o durată de 5 nopți de cazare, respectiv 6 zile, care se desfăşoară la munte. Toate cele 22 bilete de tabără alocate universității noastre sunt pentru perioada 12.02.2024 - 17.02.2024 la Hotel Piatra Craiului, Predeal, România - https://www.booking.com/hotel/ro/piatra-craiului-predeal.ro.html. Perioada a fost aprobată de conducerea UPT, nefiind de vacanță.
Cererile de solicitare a unui loc de tabără se trimit de către doritori în perioada 22.01.2024-29.01.2024, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Solicitarea conține cererea completată (Anexa 4), iar pentru cazurile sociale sau activități extracurriculare se includ și documentele care atestă acest lucru. Dată fiind perioada scurtă pentru organizarea acestui proces, pentru eficientizare, solicitanții sunt rugați să completeze și acest chestionar https://bit.ly/tabere-iarnă-UPT
Pot să beneficieze de tabere studenții înmatriculați cu frecvență (licență, masterat sau doctorat), integraliști și cu vârsta până în 35 de ani. Suplimentar mai trebuie să se încadreze în minim una dintre aceste categorii:
- cazuri sociale – studenții orfani de ambii părinți, cei proveniți din casele de copii sau plasament familial, romi, absolvenți ai liceelor din mediul rural sau din orașe cu mai puțin de 10 000 de locuitori și cei care beneficiază de burse sociale
- studenți cu rezultate deosebite la învățătură – studenții care au promovat toate disciplinele din anul anterior de școlarizare. Dat fiind că nu îndeplinesc criteriul „integraliști pe semestrul I al anului școlar curent”, studenții de anul 1 nu sunt eligibili.
- studenți implicați în activități extracurriculare – cei care au avut activități în cadru organizat, al universităților, la diverse manifestări culturale, artistice, științifice, sportive și de voluntariat
Cele 22 de locuri alocate UPT au fost distribuite pe facultăți în funcție de numărul de studenți. Metodologia de acordare tabere de iarna. Calendar.
- Detalii
Examenul de licență – partea scrisă va avea loc în data de 13.02.2024, ora 8.00, sala A105.
Examenul de licență/dizertație – susținere proiect se va desfașura în data de 13.02.2023, după urmatorul PROGRAM.
Înscrierea pentru examenul de diplomă se va face în perioada 05-09.02.2024 conform reglementarilor din sesiunea iunie 2023.
Taxa se va achita în baza cererii aprobate în prealabil. Cererea va fi trimisă pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., și în baza ei și a dovezii achitării taxei veți primi acces pe CV.
Tematica pentru examenul scris de licență este aceeași ca și în sesiunea iunie 2023 si se gasește aici.
- Detalii
Studenții care îndeplinesc condițiile pentru acordarea bursei sociale sau bursei sociale ocazionale în anul universitar 2023 – 2024 pot depune o CERERE la decanatul ETcTI în perioada 20-22.12.2023 sau în perioada 8-12.01.2024.
Atribuirea laptopurilor se face în ordinea depunerii cererilor, în limita numărului de laptopuri disponibile.