The ISETC24 Organizing Committee invites you to the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Anunțuri avizier

 

Repartizarea pe grupe se va face în mod alfabetic. Dacă doriți să fiți în grupă cu anumiți colegi, puteți completa o cerere de grupare.

Cererile se trimit pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  în perioada 06.09 – 13.09.2024.

Reînmatricularea în anul univ. 2023/2024 se face în baza Reglementărilor  si a unei cereri  depuse la secretariatul facultății până la data de 25.09.2024 sau pe adresa de e-mail, astfel:

Anul I A, II A, III si IV EA - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 
Anul I B, II B, I, II, III si IV ENG - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 
Anul III si IV TST, I, II, III si IV ID - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 
Anul I si II master - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 
 
Taxa de reînmatriculare este de 200 lei

examenul de licență - 600 lei 

examenul de disertație - 650 lei

în contul:

Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN:  RO90 BACX 0000 0030 1782 5061

cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI examen licenta / disertatie sept.2024


Examenul de licență, proba scrisă, va avea loc în data de 04.09.2024 ora 8.30, sala A108, iar proba orală începând cu ora 14.00 in sala B 315 - Programator. 

Examenul de disertație va avea loc în data de 04.09.2024, începând cu ora 09.00, in sala B 315.  

Comisia

Înscrierile se vor face din 29-30.08.2024 până în 03.09.2024 ora 12, conform reglementărilor din sesiunea iunie 2024 pentru licență respectiv disertație,

la secretariatul Departamentului EA, etaj 1.

Lista studentilor care au depus cerere pentru obținerea unui loc de tabără - în ordinea punctajului

Procedura de alocare a puntajului la nivel de UPT

Comisia de selecție:

Presedinte: Prof.dr.ing. Cătălin Căleanu,

Membru din partea studenților consilieri: Stud. Alexandru Pinte

Membru din partea Ligii ETc: Stud. Georgiana Knobloch

Anunt si Calendar

Comisia de contestații:

Presedinte: Conf.dr.ing. Raul Ionel,

Membru din partea studenților consilieri: Stud. Daniel Drugea

Membru din partea Ligii ETc: Stud. Denisa Alexia Badiu-Savu

Dragi studenți,

 
🚀Sunteți în căutare de internship-uri pe vară și nu numai? Compania Flex are multe posturi disponibile pentru studenții UPT.
 
💡CCOC vă invită la Coffee&Careers by Flex, în data de 12 iunie, de la ora 10, la Facultatea de Chimie, corp C (corpul nou), etajul 3! Specialiștii Flex vă așteaptă cu cafea, experiențe de carieră, povești de succes, networking, simulări de interviuri 1:1 și career coaching.
 
❗️Vă puteți înscrie la eveniment accesând formularul: https://forms.gle/zanhRy28L6eE4pnL6
 
👨‍💻Puteți aplica pentru un internship la Flex trimițând un email cu CV-ul și aria de interes la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până pe 10 iunie.
 
🤩Mult succes!

Pentru anul universitar în curs, 2023-2024, conform metodologiei aprobate de Senatul UPT, prin HS nr. 28 din 25.04.2013, trebuie organizată procedura prin care activitatea de voluntariat din cadrul UPT este recunoscută și răsplătită prin acordarea a două credite de voluntariat.

Calendarul propus și documentele necesare se regăsesc aici.

Începând din 29.05.2024 până în 09.06.2024 puteți trimite către adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. documentele necesare pentru obținerea celor 2 credite de voluntariat.

Creditele de voluntariat sunt suplimentare creditelor de studiu și nu pot fi echivalate cu acestea.

Documentele pe care trebuie să le includeți sunt următoarele:

  • Scrisoare de recomandare din partea conducătorului organizației de voluntariat;
  • Scrisoare de recomandare din partea unui coordonator de activitate;
  • Raport de activitate pentru anul 2023-2024 (Anexa 1 din metodologie);
  • Câte o imagine pentru cel puțin 4 activități de voluntariat;
  • Copii după diplomele obținute în urma activității de voluntariat (dacă este cazul).
  • Curriculum Vitae;