The ISETC24 Organizing Committee invites you to the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Anunțuri avizier

Etape parcurse în procesul de decontare de studenții înmatriculați la ciclurile de licență și master:

  1. La început de an universitar:

  • Prezentarea la decanat, până cel târziu în data de 15 noiembrie, a documentelor ce dovedesc încadrarea studentului în una din situațiile ce îi conferă decontarea integrală a abonamentelor de transport local (copie certificat deces părinte/părinți; dovadă proveniență centru de plasament sau plasament la familia extinsă, substitutivă sau la asistent maternal). Secretariatul va păstra copii ale acestora, certificate conform cu originalul;

  • Introducerea/actualizarea pe platforma https://student.upt.ro a următoarelor informații privind:

    • Cardul de transport

      • Seria cardului de transport în comun;

      • Câte o poză cu ambele fețe ale cardului nominal de transport în comun (față/verso), din care să fie lizibile numele studentului și seria cardului;

    • Contul bancar

      • Numărul contului IBAN în care se va face decontarea abonamentului; numele și prenumele așa cum apar în extrasul de cont IBAN; banca emitentă;

      • Un extras de cont (titularul contului trebuie să fie studentul). Dacă contul este deschis la o banca care nu are acord cu UPT atunci vor fi comisioane de transfer.

      • Bacile agreate sunt: BCR, BRD, Raiffeisen, Transilvania si ING

  1. Depunerea la secretariatul departamentelor EA, COM respectiv MEO, în perioada de valabilitate, a documentului original ce atestă achiziționarea abonamentului lunar (bon fiscal original/chitanță original/detalii tranzacție pentru plățile on-line). Seria cardului de pe dovada de plată trebuie să fie aceeași cu seria de pe cardul de transport încărcat pe platforma student.upt.ro. 

       3. Completarea și semnarea borderoului de predare.

       4. În mod excepțional, pana la data de 15.11.2024, și nicidecum după această dată, primim și abonamentele pe luna octombrie 2024.

Repartizarea studenților pe secretariatele departamentelor este urmatoarea:

La secretariatul Departamentului de Electronică Aplicată, etajul 1 corpul B

- anul 3 si 4 EA, anul 1, 2, 3 si 4 TST engleză și anul 1 si 2 Master ESI și AES

La secretariatul Departamentului de Comunicații, etajul 2 corpul B

- anul 3 si 4 TST și anul 1 si 2 Master IRT, CN, TM si iDATA

La secretariatul Departamentului de MEO, etajul 3 corpul B

- anul 1 si 2 seriile A și B și anul 1 si 2 Master EB

În atenția studenților integraliști, studenților neintegtraliști cu mai putin de 10 credite restante sau în an terminal:

Semnarea anexelor la contractul de studii se va face olograf, in cadrul urmatoarelor ore de laborator, în perioada 28.10-01.11.2024:

   În cadrul orelor de laborator la disciplina
Anul II

Seria A - CEF

Seria B - CEF

Seria E - DIC

Anul III

Seria EA - AEM

Seria TST - PC

Seria E - EIM

Anul IV

Seria EA - SwEA

Seria TST - TETc

Seria E - EET

  

În atentia studenților neintegraliști cu mai mult de 10 credite restante și a studenților reînmatriculați:

Semnarea anexelor la contractul de studii se va face olograf, la secretariatul facultății parter,

În perioada 23.10 - 01.11.2024, în intervalul orar 10-15, vineri până la ora 13:

Taxele pentru  semestrul I 2024/2025 se vor plăti fără penalizare în perioada 14.11. - 18.12.2024

Calendar termene de plată taxe școlare 2024/2025

School fee payment deadlines calendar 2024/2025

 

 

 

Dosarele complete se depun FIZIC la secretariatul Departamentului EA, etaj I, corp B, începând cu data de 21.10.2024 și până la data de 08.11.2024, ora 12.

Anexa 1, Anexa 2, Anexa 3

Bursele sociale se vor aloca în limita a 30% din fondul de burse.

Documentele necesare la dosarul de bursa sociala sunt cele din anii anteriori, mai putin adeverintele ANAF si primărie.

Link-uri pentru solicitarea înrolării la disciplinele restante din semestrul 1 Master- 2024-2025

Anul I Master

Anul II Master

Lista link-urilor la grupurile de WhatsApp si Facebook

Iar in data de 30 septembrie 2024, vă invităm să participați la o primă întânire cu conducerea universității și a Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale (ETcTI) care va avea loc la ora 9,00, în sala Auditorium din incinta Bibliotecii UPT (Bdul Vasile Pârvan nr. 2b)

La întâlnire vor participa Președintele Senatului UPT, Prorector UPT, reprezentanții companiilor partenere, profesorii cu care veți desfășura activități didactice în anul I și studenții merituoși din anii mai mari.

Vă precizam ca in ziua de luni, 30.09.2024, se vor desfășura doar activitățile didactice din intervalul 14-20.

Vă așteptăm cu drag!

Echipa ETcTI

Lista studentilor cu ordin de exmatriculare pentru neplata taxelor școlare 2023/2024.

Lista studentilor cu ordin de exmatriculare pentru credite insuficiente 2023/2024

Licenta    Licenta ID     Master

 

Reînmatricularea în anul univ. 2024/2025 se face în baza Adresei UPT si a Reglementărilor  si a unei cereri de reinmatriculare sau cereri de intrare in extensie (după caz) depuse la secretariatul facultății până la data de 07.10.2024 sau trimisă pe adresa de e-mail, astfel:

Anul I A, II A, III si IV EA - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

Anul I B, II B, I, II, III si IV ENG - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

Anul III si IV TST, I, II, III si IV ID - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

Anul I si II master - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

 

Taxa de reînmatriculare este de 150 lei si se va achita prin transfer bancar in contul de mai jos.

Universitatea Politehnica Timișoara

Cod FISCAL: 4269282

Cont IBAN: RO20 BACX 0000 0030 1782 5060

cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI, Tx reinmatr.