Anunțuri avizier
- Detalii
Examenul de MET, anul 1 A, prez.3 bis, cu taxa 60 lei, a fost stabilit în data de 11.09.2024, ora 8.00, sala A108. Lista cu studentii care se pot prezenta la acest examen.
Taxa se va achita prin transfer bancar in contul de mai jos.
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO20 BACX 0000 0030 1782 5060
cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI ex. MET-P3bis
- Detalii
Repartizarea pe grupe se va face în mod alfabetic. Dacă doriți să fiți în grupă cu anumiți colegi, puteți completa o cerere de grupare.
Cererile se trimit pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. în perioada 06.09 – 13.09.2024.
- Detalii
Examenul de CIA, anul 2 B, prez.3 bis, cu taxa 60 lei, a fost stabilit în data de 09.09.2024, ora 14.00, sala A108. Lista cu studentii care se pot prezenta la acest examen.
Taxa se va achita prin transfer bancar in contul de mai jos.
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO20 BACX 0000 0030 1782 5060
cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI ex. CIA-P3bis
- Detalii
- Detalii
- Examenul de licență/disertație - sesiunea septembrie 2024 cu taxă:
examenul de licență - 600 lei
examenul de disertație - 650 lei
în contul:
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO90 BACX 0000 0030 1782 5061
cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI examen licenta / disertatie sept.2024
Examenul de licență, proba scrisă, va avea loc în data de 04.09.2024 ora 8.30, sala A108, iar proba orală începând cu ora 14.00 in sala B 315 - Programator.
Examenul de disertație va avea loc în data de 04.09.2024, începând cu ora 09.00, in sala B 315.
Înscrierile se vor face din 29-30.08.2024 până în 03.09.2024 ora 12, conform reglementărilor din sesiunea iunie 2024 pentru licență respectiv disertație,
la secretariatul Departamentului EA, etaj 1.
- Detalii
Situația școlară a studenților din anii terminali licență 2024 - ACTUALIZATĂ după P4 si reclamatii
Pentru orice fel de neconcordanțe vă rugăm să vă adresați în scris sau telefonic secretariatului, până cel târziu 17.06.2024.
După această dată vom actualiza listele in urma examenelor in P4 sau a reclamațiilor.
- Detalii
- Conform adresei UPT 14973/12.06.2024, studentii din anii terminali mai pot sustine 2 examene (indiferent de semestru) in sesiunea de vara. Prezentarea la examen si achitarea taxei se face pe baza unei cereri aprobate in prealabil. Cererile se trimit pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
- Detalii
Lista studentilor care au depus cerere pentru obținerea unui loc de tabără - vara 2024
Lista studentilor care au depus cerere pentru obținerea unui loc de tabără - în ordinea punctajului
Procedura de alocare a puntajului la nivel de UPT
Comisia de selecție:
Presedinte: Prof.dr.ing. Cătălin Căleanu,
Membru din partea studenților consilieri: Stud. Alexandru Pinte
Membru din partea Ligii ETc: Stud. Georgiana Knobloch
Comisia de contestații:
Presedinte: Conf.dr.ing. Raul Ionel,
Membru din partea studenților consilieri: Stud. Daniel Drugea
Membru din partea Ligii ETc: Stud. Denisa Alexia Badiu-Savu
- Detalii
Dragi studenți,
- Detalii
Pentru anul universitar în curs, 2023-2024, conform metodologiei aprobate de Senatul UPT, prin HS nr. 28 din 25.04.2013, trebuie organizată procedura prin care activitatea de voluntariat din cadrul UPT este recunoscută și răsplătită prin acordarea a două credite de voluntariat.
Calendarul propus și documentele necesare se regăsesc aici.
Începând din 29.05.2024 până în 09.06.2024 puteți trimite către adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. documentele necesare pentru obținerea celor 2 credite de voluntariat.
Creditele de voluntariat sunt suplimentare creditelor de studiu și nu pot fi echivalate cu acestea.
Documentele pe care trebuie să le includeți sunt următoarele:
- Scrisoare de recomandare din partea conducătorului organizației de voluntariat;
- Scrisoare de recomandare din partea unui coordonator de activitate;
- Raport de activitate pentru anul 2023-2024 (Anexa 1 din metodologie);
- Câte o imagine pentru cel puțin 4 activități de voluntariat;
- Copii după diplomele obținute în urma activității de voluntariat (dacă este cazul).
- Curriculum Vitae;