The ISETC24 Organizing Committee invites you to the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Anunțuri avizier

LISTELE AU FOST ACTUALIZATE

EA    TST    TST-EN

TST-ID

                                                 

         

In cazul in care nu vă regăsiți pe liste, deși ar trebui, vă rugăm să va adresați secretariatului astfel:

EA - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., telefon 0256/403296

TST - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., telefon 0256/403299

TST-ENG -Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., telefon 0256/403296

TST-ID - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., telefon 0256/403299

Pentru situația școlară completa consultați aplicația mobila Student UPT sau Gestiunea Școlarității

Programul “Euro 200” pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare se va derula şi în anul 2021.

Beneficiarii acestui program sunt elevii şi studenţii învăţământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu venituri brute lunare de maximum 250 lei pe membru de familie, conform HG 297/03.05.2018 pentru modificarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, aprobată prin HG nr. 1294/2004, publicată în Monitorul Oficial nr. 408/14.05.2018.

Stabilirea numărului de beneficiari se va face în limita sumei alocate acestui program, sumă cuprinsă în bugetul Ministerului Educaţiei Naționale, conform legislaţiei în vigoare.

Legislaţia în vigoare este:

  • Legea 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Hotărârea de Guvern 1294/2004 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, cu modificările şi completările ulterioare.

Calendarul pentru 2021 este următorul:

– depunerea dosarelor COMPLETE se face prin scanare si expediere pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (veniturile pe luna MAI – 250 lei/membru de familie) CERERE TIP – până la 10 IUNIE 2021

– dosarele in original vor fi aduse la secretariatul facultății la începutul anului universitar 2021/2022

Portalul dedicat acestui program este la adresa https://www.edu.ro/euro-200

Reglementari cu privire la programarea a 4-a speciala cu taxa pentru anii terminali - licenta si master.
Studentii din anii terminali, care doresc sa beneficieze de a 4-a prezentare, vor trimite un email pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. in acest sens, în care să se specifice cele 2 discipline, indiferent de semestru, impreuna cu dovada platii, până la data de 31.05.2021. 


 
SE APROBA DOAR  CERERILE IN CARE DISCIPLINELE SOLICITATE AU ACTIVITATEA PROMOVATA si dovada platii de 250 lei/fiecare disciplina!

În data de 02.06.2021 se va posta planificarea examenelor. 

PLANIFICAREA EXAMENELOR

Reglementari cu privire la programarea a 4-a speciala cu taxa pentru anii terminali - licenta si master.
Studentii din anii terminali, care doresc sa beneficieze de a 4-a prezentare, vor trimite un email pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. in acest sens, în care să se specifice cele 2 discipline, indiferent de semestru, impreuna cu dovada platii, până la data de 31.05.2021. 


 
SE APROBA DOAR  CERERILE IN CARE DISCIPLINELE SOLICITATE AU ACTIVITATEA PROMOVATA si dovada platii de 250 lei/fiecare disciplina!

În data de 02.06.2021 se va posta planificarea examenelor. 

Dragi studenți înmatriculați la ciclul de licență, 

Ministerul Educației împreună cu Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Superior (ARACIS) derulează proiectul “Îmbunătățirea politicilor publice în învățământul superior și creșterea calității reglementărilor prin actualizarea standardelor de calitate” – QAFIN, în cadrul căruia unul dintre obiective este: 

clasificarea și ierarhizarea instituțiilor de învățământ superior, respectiv a programelor de studii, pentru informarea deciziilor asupra modului de alocare a resurselor financiare pentru instituțiile de învățământ superior și programele de studii pe care acestea le organizează. 

Un punct important în procesul de clasificare îl reprezintă opiniile dumneavoastră privind serviciile oferite de universitate și calitatea programului de studii urmat. Acest lucru va rezulta în urma completării unui chestionar furnizat de Ministerul Educației, disponibil la adresa: 

CHESTIONAR ARACIS

Vă adresăm rugămintea de a răspunde întrebărilor din chestionar până în data de 25 mai 2021 și totodată de a ține cont că acest document are ca scop stabilirea nivelului de finanțare obținut de universitate. Suntem conștienți că în universitate există aspecte care pot fi îmbunătățite și facem eforturi constante ca să le remediem. Un feedback pozitiv ne ajută printr-o finanțare mai bună să putem corecta cât mai multe defecte împreună.  

Vă mulțumim pentru implicarea în acest proces! 

Conform cu Hot. CA 56/04.05.2021 activitățile didactice vor continua în regim de online până la sfârșitul anului universitar.

Fond de burse 1.438.005 lei

Burse studiu licență 

Burse studiu master

Burse sociale licență

Burse sociale master

Fondul de burse a fost împărțit astfel:

Burse sociale 30% - Mențiune: Ultimul venit pe membru de familie este 979

Din diferență, în funcție de numărul de studenți:

Burse studiu licență - 1081 studenti din care 244 în an terminal

Burse studiu master - 328 studenti din care 155 în an terminal

Datorită faptului că fondul de burse a fost împărțit și pe numărul de studenți din fiecare an de studiu, ultima medie de bursă diferă. 

Daca aveti intrebari la listele de burse puteti sa le adresati la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. pana cel tarziu 21.04.2021.

Studentii care nu au mai avut bursa până în prezent trebuie să trimită un extras de cont la aceeasi adresa de e-mail de mai sus. Bancile partenere sunt: BRD, ING, BCR, Transilvania si Raiffeisen.

Lista studenților, licență și master, care au încărcat dosar de bursă socială pe platforma student.upt.ro.

Studenții marcați cu roșu mai au timp de completare dosar pana miercuri, 14.04.2021, ora 16. După acestă dată dosarele nu vor mai fi luate în calcul.