Anunțuri avizier
- Detalii
Production factory located in Timișoara
How will Ericsson support your career development
Youwill have an outstanding opportunity towork and gain competence in several areas such as industrial engineering, process engineering, or NPI engineeringwithin the production of telecomantennas field. You will also take part of a dynamic department where there will be opportunities for learning, trying out new roles and responsibilities and muchmore.
What you should bring:
|
Interested?
Send your CV to: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Detalii
Anul I ESI | Anul I EB | Anul I IRT | Anul I CN | Anul I TM | Anul I TSAeA | Anul I iData |
Anul II ESI | Anul II EB | Anul II IRT | Anul II CN | Anul II TM | Anul II TSAeA |
Integralitatea se refera la toti anii de studiu pe când media este relaționată la disciplinele de semestrul I, anul univ. 2021/2022.
Pentru sesizări contactați secretariatul prin e-mail sau telefon
ACESTE LISTE NU REPREZINTA LISTELE DE BURSIERI
- Detalii
Anul I A | Anul I B | Anul I E |
Anul II A | Anul II B | Anul II E |
Anul III EA | Anul III TST | Anul III E |
Anul IV EA | Anul IV TST | Anul IV E |
Integralitatea se refera la toți anii de studiu pe când media este relaționată la disciplinele de semestrul I, anul univ. 2021/2022.
Pentru sesizări contactați secretariatul prin e-mail sau telefon
ACESTE LISTE NU REPREZINTA LISTELE DE BURSIERI
- Detalii
Examenul de ASC, prez.3 bis, cu taxa 60 lei, a fost stabilit în data de 05.04.2022, ora 14.00, sala C302. Lista cu studentii care se pot prezenta la acest examen.
Taxa se va achita prin transfer bancar in contul de mai jos.
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO20 BACX 0000 0030 1782 5060
cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI ex. CID-P3bis
- Detalii
Examenul de CID, prez.3 bis, cu taxa 60 lei, a fost stabilit în data de 01.04.2022, ora 8.00, sala A101. Lista cu studentii care se pot prezenta la acest examen.
Taxa se va achita prin transfer bancar in contul de mai jos.
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO20 BACX 0000 0030 1782 5060
cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI ex. CID-P3bis
- Detalii
Conform adresei UPT 5785/16.03.2022, dosarul de bursă socială de sem II 2021-2022 va conține documentele enumerate în anexa 1 cât și cererea tip (completată, semnată și scanată).
Dosarele complete se încarcă în format electronic (un fisier pdf sau o arhiva zip) pe platforma student.upt.ro, până la data de 11.04.2022.
Cerere si documente doveditoare vor trimite si studentii care solicită bursă socială pe caz de boala chiar daca au solicitat și în semestrele anterioare.
Cerere si documente doveditoare vor trimite si studentii care solicită bursă socială pe caz de orfan chiar daca au solicitat și în semestrele anterioare. Actele doveditoare sunt atat certificatul de deces si certificatul de nastere, cat si cele doveditoare de venituri (adeverinta salariu, cupon pensie de urmas, etc.), care se refera DOAR la solicitant si care nu trebuie sa depaseasca venitul minim net pe economie de 1478 lei/luna.
Important! Adeverintele ANAF trebuie sa fie atât pe anul 2021 cât și pe anul 2022
Bursele sociale se vor aloca în limita a 30% din fondul de burse.
- Detalii
Rezultatele procesului de evaluare a dosarelor de candidatura în vederea alocării unui laptop - partea a 2-a - până la data de 09.03.2022, se găsesc AICI.
- Detalii
In condițiile în care din 09.03.2022 au fost eliminate toate restricțiile legate de pandemie, conducerea facultății a decis urmatoarele:
Pentru anii I, II si III Licență:
Începând cu data de 21.03.2022, activitățile aplicative – seminar/laborator/proiect – se vor desfășura în mod normal, seminarul cu întreaga grupă iar laboratorul și proiectul cu întreaga semigrupă. În aceste condiții, cu o rată de infectare de peste 9 la mie și cu laboratoare mai aglomerate, recomandăm păstrarea măștii de protecție pe durata desfășurării activităților cât și continuarea măsurării temperaturii și dezinfectării mâinilor. De asemenea, vă rugăm să respectați planificările din orar, participând cu semigrupa din care faceți parte la toate aceste activități.
Cursurile rămân în regim online, conducerea facultății intenționând reluarea acestora în format fizic în luna aprilie 2022.
Pentru anul I Master
În luna martie toate orele didactice se vor desfasura online, intenționându-se reluarea tuturor activităților didactice în format fizic în luna aprilie 2022. Detalii și amănunte în acest sens vi se vor comunica în timp util.
Pentru anii terminali
Toate orele didactice se vor desfășura online.
- Detalii
Acest mesaj este urmarea inițiativei domnului Rector și provocării pe care a adresat-o cu privire la dezvoltarea Campusului Universitar UPT și asigurarea unor cât mai bune condiții de învățare, cercetare și cooperare. Astfel, în cadrul Atelierului de Proiectare de Urbanism, anul V al Facultății de Arhitectură și Urbanism, pentru a realiza o analiză aprofundată asupra Campusului UPT, având obiectivul de a propune ulterior o strategie de intervenție pentru transformarea acestuia într-un Campus inteligent/verde. În cadrul acestui studiu vom obține informații legate de modul actual de utilizare al Campusului, dar și modalitățile prin care acesta poate fi îmbunătățit. Astfel, în vederea realizării unui studiu cât mai relevant, este necesară chestionarea utilizatorilor (studenți și cadre didactice), dar și realizarea unui workshop interactiv (de tip focus-grup). Termen: 14.03.2022
Cu privire la workshop, avem nevoie de 5-10 studenți pentru a participa fizic în data de 14.03.2022, între orele 14-16 la Facultatea de Arhitectură și Urbanism (”Clubul” de la subsol, lângă cafenea). Deși nu sunt necesare pregătiri prealabile, am dori să ne adresăm studenților care au avut o interacțiune semnificativă cu Campusul universitar (cel puțin anul 2 de studiu – ciclul licență, locuiesc sau vizitează campusul, studenți masteranzi, etc..). Workshop-ul propus este gândit ca un joc interactiv, în care studenții vor lucra în echipe de câte 5-10 persoane, pe facultăți, fiind rugați să marcheze pe o hartă diferite puncte de interes, facilități, nevoi. Studenții vor avea oportunitatea de a-și aduce contribuția la trasarea unor direcții de strategie și de a oferi răspunsuri sincere care vor defini ulterior concluziile asupra experienței utilizatorului. În vederea organizării cât mai bune a acestuia, invităm studenții care își doresc să participe să completeze următorul chestionar.
Rezultatele acestui proces de consultare, inclusiv propunerile strategiei menționate mai sus, vor fi prezentate în cadrul unei expoziții organizate la finalul semestrului, urmând a fi ulterior disponibile fiecăruia dintre dumneavoastră.
- Detalii
Conform adresei UPT 22875/09.11.2021, programarea a 2-a a examenelor restante de sem II, in contul anilor de studiu I, II si III, pentru studenții din anii terminali, se va sustine in perioada
01 - 31.03.2022.
Va rugăm să consultați periodic link-ul de mai jos
Programarea 2
deoarece acesta va fi actualizat cu opțiunile cadrelor didactice in ceea ce privește data si ora examenului. Dacă acest lucru nu se intampla pana la data de 06.03.2022 vă rugăm să contactati titularul de disciplină în vederea programarii.
In mod special, vă rugăm, să vă anunțați intentia de participare la aceste examene cu cel putin doua zile inainte la cadrul didactic titular.