The ISETC24 Organizing Committee invites you to attend the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Anunțuri avizier

Reglementari cu privire la programarea a 4-a speciala cu taxa pentru anii terminali - licenta si master.
Studentii din anii terminali, care doresc sa beneficieze de a 4-a prezentare, vor trimite un email pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. in acest sens, în care să se specifice cele 2 discipline, indiferent de semestru, impreuna cu dovada platii, până la data de 31.05.2021. 


 
SE APROBA DOAR  CERERILE IN CARE DISCIPLINELE SOLICITATE AU ACTIVITATEA PROMOVATA si dovada platii de 250 lei/fiecare disciplina!

În data de 02.06.2021 se va posta planificarea examenelor. 

Dragi studenți înmatriculați la ciclul de licență, 

Ministerul Educației împreună cu Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Superior (ARACIS) derulează proiectul “Îmbunătățirea politicilor publice în învățământul superior și creșterea calității reglementărilor prin actualizarea standardelor de calitate” – QAFIN, în cadrul căruia unul dintre obiective este: 

clasificarea și ierarhizarea instituțiilor de învățământ superior, respectiv a programelor de studii, pentru informarea deciziilor asupra modului de alocare a resurselor financiare pentru instituțiile de învățământ superior și programele de studii pe care acestea le organizează. 

Un punct important în procesul de clasificare îl reprezintă opiniile dumneavoastră privind serviciile oferite de universitate și calitatea programului de studii urmat. Acest lucru va rezulta în urma completării unui chestionar furnizat de Ministerul Educației, disponibil la adresa: 

CHESTIONAR ARACIS

Vă adresăm rugămintea de a răspunde întrebărilor din chestionar până în data de 25 mai 2021 și totodată de a ține cont că acest document are ca scop stabilirea nivelului de finanțare obținut de universitate. Suntem conștienți că în universitate există aspecte care pot fi îmbunătățite și facem eforturi constante ca să le remediem. Un feedback pozitiv ne ajută printr-o finanțare mai bună să putem corecta cât mai multe defecte împreună.  

Vă mulțumim pentru implicarea în acest proces! 

Conform cu Hot. CA 56/04.05.2021 activitățile didactice vor continua în regim de online până la sfârșitul anului universitar.

Fond de burse 1.438.005 lei

Burse studiu licență 

Burse studiu master

Burse sociale licență

Burse sociale master

Fondul de burse a fost împărțit astfel:

Burse sociale 30% - Mențiune: Ultimul venit pe membru de familie este 979

Din diferență, în funcție de numărul de studenți:

Burse studiu licență - 1081 studenti din care 244 în an terminal

Burse studiu master - 328 studenti din care 155 în an terminal

Datorită faptului că fondul de burse a fost împărțit și pe numărul de studenți din fiecare an de studiu, ultima medie de bursă diferă. 

Daca aveti intrebari la listele de burse puteti sa le adresati la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. pana cel tarziu 21.04.2021.

Studentii care nu au mai avut bursa până în prezent trebuie să trimită un extras de cont la aceeasi adresa de e-mail de mai sus. Bancile partenere sunt: BRD, ING, BCR, Transilvania si Raiffeisen.

Lista studenților, licență și master, care au încărcat dosar de bursă socială pe platforma student.upt.ro.

Studenții marcați cu roșu mai au timp de completare dosar pana miercuri, 14.04.2021, ora 16. După acestă dată dosarele nu vor mai fi luate în calcul.

26 aprilie 2021

09.00 - 10.00 – specializarea TST (diplome A-L)

10.30 - 11.30 – specializarea TST (diplome M-Z)

12.00 - 13.00 specializarea TST engleza 

13.30 - 14.00 specializarea TST ID

27 aprilie 2021

09.00 - 10.00 – specializarea EA (diplome A-L)

10.30 - 11.30 – specializarea EA (diplome M-Z)

28 aprilie 2021

09.00 - 09.55 – Master IRT + ESI

10.00 - 10.55 – Master TM + EB

11.00 - 11.30 Master TSAeA + CN

IMPORTANT

  1. Absolvenţii vor avea asupra lor CI în original.
  2. Persoanele împuternicite vor avea asupra lor împuternicirea în original. Aceasta va fi reţinută de către universitate.
  3. In cadrul înmânării diplomelor vor fi respectate condiţiile impuse de starea de alertă respectiv distanţarea socială precum si purtarea măştii
  4. Cei care nu pot participa la înmânarea diplomelor la datele stabilite se pot programa ulterior la nr  de telefon 0256.403.162.

 

Anul I ESI Anul I EB Anul I IRT Anul I CN Anul I TM Anul I TSAeA
Anul II ESI Anul II EB Anul II IRT Anul II CN Anul II TM Anul II TSAeA

În listele studenților de anul II pot apărea inadvertențe deoarece notele obținute la disciplinele de sem II corespunzătoare anului de studiu I nu au fost deocamdată consemnate, ele vor fi după publicarea listelor de burse de semestrul II. 

Pentru sesizări contactați secretariatul prin e-mail sau telefon

Anul I A Anul I B Anul I E
Anul II A Anul II B Anul II E
Anul III EA   Anul III TST    Anul III E
Anul IV EA Anul IV TST Anul IV E

În listele studenților de anul IV pot apărea inadvertențe deoarece notele obținute la disciplinele de sem II corespunzătoare anilor de studii I, II și III nu au fost deocamdată consemnate, ele vor fi după publicarea listelor de burse de semestrul II. Integralitatea se refera la toți anii de studiu pe când media este relaționată la disciplinele de semestrul I.

Pentru sesizări contactați secretariatul prin e-mail sau telefon

 

Toti studentii (din anii terminali) au fost inrolati în CV, la respectivele cursuri, de către personalul administrativ.

Va rugăm să consultați periodic link-ul de mai jos

Programarea 3

deoarece acesta va fi actualizat permanent cu opțiunile cadrelor didactice in ceea ce privește data si ora examenului.