The ISETC24 Organizing Committee invites you to attend the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Uncategorised

 

Sesiunea iunie 2022

 

Programarea examenelor

Proba 1 - verificarea cunoștiințelor - 27.06.2022

     Examenul de licență - proba scrisă - va începe la ora 9.00. Candidații sunt rugați să se prezinte în săli la ora 8.30 pentru ași identifica locul în sală și pentru stabilirea ultimelor detalii organizatorice. Alocarea candidaților în săli va fi publicată în data de 25.06.2022. Intrarea în sală se face pe baza cărții de identitate sau pe baza oricărui alt act oficial care conține și poză.

    Programarea pe săli

              Sala D1         Sala A101         Sala A106

Proba 2 - susținerea proiectelor de diplomă - 29.06-01.07.2022

      Programarea sustinerilor de proiecte

EA1 EA2 EA3 TST1 TST2 TST3+ID ENG

Candidații sunt rugați să se prezinte cu cel puțin 30 de minute înainte de ora programată.

 

Înscrierea la examenul de licență

Înscrierea la examenul de licență

Perioada înscrierilor este 20 - 24.06.2022 

Conținutul dosarului de înscriere:

1. Cererea de înscriere (WORD, PDF)

2. Lucrarea de diplomă

  • Se va preda în format tipărit, fizic,
  • Se va încărca în format pdf în CV
  • Prezentarea .ppt a lucrării de diplomă se va încarcă pe CV - termen 26.06.2022

Lucrarea va conține următoarele documente în ordinea afișată mai jos:

  • Titlul lucrarii si coordonatorul
  • Anexa 1
  • Anexa 2
  • Anexa 4 (daca este cazul)
  • Lucrarea, versiunea finală
  • Declarația de autenticitate a lucrării

3. 2 poze color, realizate recent, pe hârtie fotografică, format 3 x 4 cm, în tinuta decenta, conform ADRESEI UPT, inca valabila. Diplomele fără fotografii nu vor fi procesate. 

Obs. Dosarul de înscriere se depune și de către studenții din extensie

  

Înscrierile se fac la:

  • secretariatul Departamentului de EA, etajul I, pentru absolvenții de EA și TST engleză
  • secretariatul Departamentului de COM, etajul II, pentru absolvenții de TST și TST ID

                       De luni până joi în intervalul ora 8.00- 15.00 iar vineri 8.00-13.00.

Ghid de redactare a lucrării de licență

1. Ghid

2. Precizări/clarificări la ghid

3. Model

Comisiile examenului de licență

Comisii

 

Regulamente și proceduri

Regulament privind organizarea si desfasurarea examenului de licenta

Procedură pentru proba 1 a examenului de licență

 

Tematica examenului de licență

Tematica licenta limba romana EA

Tematica licenta limba romana TST

Tematica licenta limba engleza TST

Tematica licenţă învăţământ la distanţă

 

Subiecte propuse pentru examenul de licență

 

Programarea suținerilor

22- 23 iunie 2022

 

Înscrierea la examenul de disertație

Perioada înscrierilor este 14.06 - 17.06.2022 

Conținutul dosarului de înscriere:

1. Cererea de înscriere (WORDPDF)

2. Lucrarea de disertație

  • Se va preda în format tipărit, fizic,
  • Se va încărca în format pdf în CV
  • Prezentarea .ppt a lucrării de diplomă se va încarcă pe CV - termen 21.06.2022

Lucrarea va conține următoarele documente în ordinea afișată mai jos:

  • Titlul lucrării si coordonatorul
  • Anexa 1
  • Anexa 2
  • Anexa 4 (daca este cazul)
  • Lucrarea, versiunea finală
  • Declarația de autenticitate a lucrării

Obs. Dosarul de înscriere se depune și de către masteranzii din extensie

 

 Înscrierile se fac la:

  • secretariatul Departamentului de MEO, etajul III, pentru toți absolvenții de MASTER

 

Ghid de redactare a lucrării de disertație

1. Ghid

2. Precizări/clarificări la ghid

3. Model

 

Comisiile examenului de disertație

Comisiile

 

 Sesiunea de comunicări Dr.ETc'22

Masteranzii care doresc o notă mai mare de 8,60 la susținerea lucrării de disertație, vor consulta pagina dedicată

 

Regulament

Regulament privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de licenţă / diplomă şi disertaţie în Universitatea Politehnica Timişoara

 

Lista teme disertație

Alocare teme disertatie

 

Sesiunea de restanțe - februarie 2024 cu taxă: 

Examenul de licență/dizertație – susținere proiect se va desfașura în data de 13.02.2023, după urmatorul PROGRAM

Înscrierea pentru examenul de diplomă se va face în perioada 05-09.02.2024 conform reglementarilor de mai jos din sesiunea iunie 2023.

Taxa se va achita în baza cererii aprobate în prealabil. Cererea va fi trimisă pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., și în baza ei și a dovezii achitării taxei veți primi acces pe CV.


Tematica pentru examenul scris de licență este aceeași ca și în sesiunea iunie 2023 si se gasește mai jos.


Comisia

 

Sesiunea septembrie 2023 cu taxă: 

Proba 1 - verificarea cunoștiințelor - 06.09.2023

     Examenul de licență - proba scrisă - va începe la ora 9.00. Candidații sunt rugați să se prezinte în săli la ora 8.30 pentru ași identifica locul în sală și pentru stabilirea ultimelor detalii organizatorice.  Intrarea în sală se face pe baza cărții de identitate sau pe baza oricărui alt act oficial care conține și poză.

    Repartizarea pe săli

              Sala A108

Proba 2 - susținerea proiectelor de diplomă - 06.09.2023

            Programator

 

Taxa de 600 lei se va achita în contul:

Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN:  RO90 BACX 0000 0030 1782 5061

cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI examen licenta sept.2023


Examenul de licență, proba scrisă, va avea loc în data de 06.09.2023 ora 9.00, sala A108, iar proba orală începând cu ora 13.00 in sala ____. Dacă va fi cazul, proba orală va continua și în data de 07.09.2023, în funcție de numărul de candidati înscriși.

Înscrierile se vor face din 31.08.2023 până în 05.09.2023 ora 12, conform reglementărilor din sesiunea iunie/iulie 2023,

la secretariatul Departamentului EA, etaj 1.

 

Sesiunea iunie 2023

 

Programarea examenelor

Proba 1 - verificarea cunoștiințelor - 26.06.2023

     Examenul de licență - proba scrisă - va începe la ora 8.30. Candidații sunt rugați să se prezinte în săli la ora 8.00 pentru ași identifica locul în sală și pentru stabilirea ultimelor detalii organizatorice. Alocarea candidaților în săli va fi publicată în data de 23.06.2023. Intrarea în sală se face pe baza cărții de identitate sau pe baza oricărui alt act oficial care conține și poză.

    Repartizarea pe săli

              Sala D1         Sala A101        

Proba 2 - susținerea proiectelor de diplomă - 28.06 - 30.06.2023

      Programarea sustinerilor de proiecte

EA1 EA2 EA3 TST1 TST2

TST3+ID- sala B226          ENG

 

Candidații sunt rugați să se prezinte cu cel puțin 30 de minute înainte de ora programată.

 

Înscrierea la examenul de licență

Înscrierea la examenul de licență

Perioada înscrierilor este 19 - 23.06.2023 

Conținutul dosarului de înscriere:

1. Cererea de înscriere (WORD, PDF)

2. Lucrarea de diplomă

  • Se va preda în format tipărit, fizic,
  • Se va încărca în format pdf în CV
  • Prezentarea .ppt a lucrării de diplomă se va încarcă pe CV - termen 25.06.2023

Lucrarea va conține următoarele documente în ordinea afișată mai jos:

3. 2 poze color, realizate recent, pe hârtie fotografică, format 3 x 4 cm, în tinuta decenta, conform ADRESEI UPT, inca valabila. Diplomele fără fotografii nu vor fi procesate. 

Obs. Dosarul de înscriere se depune și de către studenții din extensie

  

Înscrierile se fac la:

  • secretariatul Departamentului de EA, etajul I, pentru absolvenții de EA și TST engleză
  • secretariatul Departamentului de COM, etajul II, pentru absolvenții de TST și TST ID

                       De luni până joi în intervalul ora 8.00- 15.00 iar vineri 8.00-13.00.

Ghid de redactare a lucrării de licență

1. Ghid

2. Precizări/clarificări la ghid

3. Model

Comisiile examenului de licență

Comisii

 

Regulamente și proceduri

Regulament privind organizarea si desfasurarea examenului de licenta

Procedură pentru proba 1 a examenului de licență

 

Tematica examenului de licență

Tematica licenta limba romana EA

Tematica licenta limba romana TST

Tematica licenta limba engleza TST

Tematica licenţă învăţământ la distanţă

 

Subiecte propuse pentru examenul de licență

 

 

 

 

 

 

 

21- 22 iunie 2023

 

Comisia EB

Comisia ESI

Comisia IRT/CN

Comisia TM/TSAeA

Comisia iDATA

 

Înscrierea la examenul de disertație

Perioada înscrierilor este 12.06 - 16.06.2023 

Conținutul dosarului de înscriere:

1. Cererea de înscriere (WORD, PDF)

2. Lucrarea de disertație

  • Se va preda în format tipărit, fizic,
  • Se va încărca în format pdf în CV
  • Prezentarea .ppt a lucrării de diplomă se va încarcă pe CV - termen 20.06.2023

Lucrarea va conține următoarele documente în ordinea afișată mai jos:

Obs. Dosarul de înscriere se depune și de către masteranzii din extensie

 

 Îscrierile se fac la:

  • secretariatul Departamentului de Comunicații, etajul II, pentru absolvenții de MASTER - IRT, CN, TM, TSAeA si iDATA
  • secretariatul Departamentului de Electronică aplicată, etajul I, pentru absolvenții de MASTER - ESI si EB

Orar:

  • Luni - Joi - 10.00 - 15.00
  • Vineri - 9.00 - 13.00

 

Ghid de redactare a lucrării de disertație

1. Ghid

2. Precizări/clarificări la ghid

3. Model

 

Comisiile examenului de disertație

Comisiile

 

 Sesiunea de comunicări Dr.ETc'23

Masteranzii care doresc o notă mai mare de 8,60 la susținerea lucrării de disertație, vor consulta pagina dedicată

 

Regulament

Regulament privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de licenţă / diplomă şi disertaţie în Universitatea Politehnica Timişoara

 

Lista teme disertație

Alocare teme disertatie

 

19-20.06.2024

Comisia EB

Comisia ESI/AES

Comisia IRT/CN

Comisia TM/TSAeA

Comisia iDATA

Înscrierea la examenul de disertație

Perioada înscrierilor este 12.06 - 17.06.2024 

Conținutul dosarului de înscriere:

1. Cererea de înscriere (WORD, PDF)

2. Lucrarea de disertație

  • Se va preda în format tipărit, fizic,
  • Se va încărca în format pdf în CV
  • Prezentarea .ppt a lucrării de diplomă se va încarcă pe CV - termen 18.06.2024

Lucrarea va conține următoarele documente în ordinea afișată mai jos:

3. Raportul de similitudine  - doar statistica (care se primeste de la coordonatorul lucrării)

Obs. Dosarul de înscriere se depune și de către masteranzii din extensie

 

 Îscrierile se fac la:

  • secretariatul Departamentului de Comunicații, etajul II, pentru absolvenții de MASTER - IRT, TM și iDATA
  • secretariatul Departamentului de Electronică aplicată, etajul I, pentru absolvenții de MASTER - ESI și AES
  • secretariatul Departamentului de MEO, etajul III, pentru absolvenții de MASTER - EB

Orar:

  • Luni - Joi - 10.00 - 15.00
  • Vineri - 9.00 - 13.00

 

Ghid de redactare a lucrării de disertație

1. Ghid

2. Precizări/clarificări la ghid

3. Model

 

Comisiile examenului de disertație

Comisii

 

 Sesiunea de comunicări Dr.ETc'24

Masteranzii care doresc o notă mai mare de 8,00 la susținerea lucrării de disertație, vor consulta pagina dedicată

 

Regulament

Regulament privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de licenţă / diplomă şi disertaţie în Universitatea Politehnica Timişoara

 

Lista teme disertație

Alocare teme disertatie

 

Conținutul dosarului de înscriere:

1. Cererea de înscriere (WORD, PDF)

2. Lucrarea de disertație

  • Se va preda în format tipărit, fizic,
  • Se va încărca în format pdf în CV
  • Prezentarea .ppt a lucrării de diplomă se va încarcă pe CV - termen 18.06.2024

Lucrarea va conține următoarele documente în ordinea afișată mai jos:

3. Raportul de similitudine  - doar statistica (care se primeste de la coordonatorul lucrării)

Obs. Dosarul de înscriere se depune și de către masteranzii din extensie

 

 Îscrierile se fac la:

  • secretariatul Departamentului de Comunicații, etajul II, pentru absolvenții de MASTER - IRT, TM și iDATA
  • secretariatul Departamentului de Electronică aplicată, etajul I, pentru absolvenții de MASTER - ESI și AES
  • secretariatul Departamentului de MEO, etajul III, pentru absolvenții de MASTER - EB

Orar:

  • Luni - Joi - 10.00 - 15.00
  • Vineri - 9.00 - 13.00

 

Ghid de redactare a lucrării de disertație

1. Ghid

2. Precizări/clarificări la ghid

3. Model

 

Comisiile examenului de disertație

Comisii

 

 Sesiunea de comunicări Dr.ETc'25

Masteranzii care doresc o notă mai mare de 8,00 la susținerea lucrării de disertație, vor consulta pagina dedicată

 

Regulament

Regulament privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de licenţă / diplomă şi disertaţie în Universitatea Politehnica Timişoara

  

 

  Prof.dr.ing. Andrei CÂMPEANU

Necrolog

Șl.dr.ing. Radu-Ion LUCACIU

Necrolog

Prof.dr.ing. Alimpie IGNEA

Necrolog

Tehn. Vasile DANAILA

Necrolog

  Prof.dr.ing. Corneliu Ioan TOMA

Necrolog

Prof.dr.ing. Tiberiu MUREȘAN

Necrolog

  Prof.dr.ing. Mircea CHIVU

Necrolog

  Administrator Lucian JOMPAN

Necrolog

  Prof.dr.ing. Eugen POP

Necrolog

  Prof.dr.ing. Sever CRIȘAN

Necrolog

  Prof.dr.ing. Horia CÂRSTEA

Necrolog

  Prof.dr.ing. Liviu TOMA

Necrolog


 

Acest document se referă la folosirea de cookie-uri și tehnologii similare în cadrul website-ului nostru, în completarea Politicii noastre referitoare la protecția datelor personale și a Termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului.

Pentru întrebări și detalii suplimentare legate de Termenii și condițiile de utilizare a site-ului, Politica de confidențialitate sau Politica de utilizare a cookie-urilor, ne puteți contacta prin email sau prin intermediul formularului de contact.

1. Ce sunt cookie-urile și la ce folosesc?

Denumirea de Cookie se aplică unui fișier de mici dimensiuni care urmează să fie stocat pe calculatorul sau dispozitivul mobil de pe care accesați internetul. Cookie-ul se instalează printr-o solicitare emisă de către terminalul utilizatorului către un server sau către un server al unei terțe părți.

Cookie-urile fac posibilă oferirea de servicii adaptate utilizatorilor întrucât permit recunoașterea dispozitivelor utilizate și prezentarea conținutului în funcție de preferințele acestora.

Cookie-urile folosesc la colectarea datelor și realizarea statisticilor anonime de trafic, care ne permit să înțelegem cum beneficiază utilizatorii de pagina noastră și să îmbunătățim structura și conținutul fără o identificare personală a utilizatorului.

Folosim două tipuri de cookie-uri: de sesiune (temporare) și fixe (stocate pe dispozitiv). Cookie-urile de sesiune rămân pe dispozitivul utilizatorului până la terminarea sesiunii sau închiderea aplicației. Cookie-urile fixe rămân stocate pentru o perioadă determinată de parametrii cookie-ului sau până la ștergerea lor manuală.

Cookie-urile sau tehnologiile similare în sine nu solicită informații cu caracter personal și -cel mai adesea- nu identifică personal utilizatorii de internet. În anumite situații cookie-urile colectează date pentru a facilita anumite funcționalități pentru utilizator, dar le criptează într-un mod care nu permite accesul persoanelor neautorizate.

Mai există și alte tehnologii, precum Local Storage, care pot fi utilizate asemenea cookie-urilor.

2. Cum utilizăm cookie-urile?

Pe website-ul nostru este posibil să întâlniți cel puțin unul din următoarele tipuri de cookies:

  • cookies necesare pentru funcționarea site-ului (exemplu: cookies create de sesiunile PHP, Google Maps, Youtube) -- fiind strict necesare, sunt setate pe dispozitivul dumneavoastră la accesarea site-ului sau în urma acțiunilor efectuate în site, după caz;
  • cookies setate de scripturile de analiză (exemplu: Google Analytics);
  • cookies necesare pentru marketing și publicitate (exemplu: Facebook, Google).

3. Administrarea și blocarea cookie-urilor.

De obicei, salvarea cookie-urilor și/sau a tehnologiilor similare pe dispozitivele utilizatorilor este permisă în mod implicit. Există opțiunea de a bșoca administrarea automată a cookie-urilor de către browser-ul web sau de a informa utilizatorul de fiecare dată când e nevoie de permisiunea sa pentru a instala cookie-uri pe dispozitiv.

Dacă optați pentru o folosire limitată sau blocarea cookie-urilor, anumite funcționalități ale website-ului nostru ar putea fi afectate, generând diverse. erori în folosirea site-ului (eșuarea autentificării sau să cumpărăturilor online, de exemplu).

În cazul în care totuși doriți blocarea cookie-urilor, folosiți butonul corespunzător în sectiunea de notificare din partea de jos a ecranului.

Cookie-urile pot fi oricând reactivate sau dezactivate accesând modulul din subsolul fiecărei pagini.

Informații detaliate se găsesc în zona de setări browser-ului web.

4. Securitatea și confidențialitatea datelor

Vă informăm că, în calitate de utilizator, puteți folosi setările de confidențialitate ale browserelor web pentru stabilirea unor diferite niveluri de acceptare a cookie-urilor. De asemenea, se poate opta doar pentru o anumită perioadă de valabilitate a acestora, sau pentru ștergerea automată a cookie-lor după vizitarea site-ului.

Așadar, puteți seta utilizarea de cookie-uri la nivelul de securitate confortabil pentru dumneavoastră. Dacă sunteți singurul utilizator al dispozitivului, puteți alege termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare și a datelor personale de acces. Dacă dispozitivul este folosit de mai multe persoane, puteți seta browserul pentru a șterge datele individuale de navigare de fiecare dată când îl închideți.