Uncategorised
- Detalii
Sesiunea iunie 2022
Programarea examenelor
Proba 1 - verificarea cunoștiințelor - 27.06.2022
Examenul de licență - proba scrisă - va începe la ora 9.00. Candidații sunt rugați să se prezinte în săli la ora 8.30 pentru ași identifica locul în sală și pentru stabilirea ultimelor detalii organizatorice. Alocarea candidaților în săli va fi publicată în data de 25.06.2022. Intrarea în sală se face pe baza cărții de identitate sau pe baza oricărui alt act oficial care conține și poză.
Programarea pe săli
Sala D1 Sala A101 Sala A106
Proba 2 - susținerea proiectelor de diplomă - 29.06-01.07.2022
Programarea sustinerilor de proiecte
EA1 | EA2 | EA3 | TST1 | TST2 | TST3+ID | ENG |
Candidații sunt rugați să se prezinte cu cel puțin 30 de minute înainte de ora programată.
Înscrierea la examenul de licență
Înscrierea la examenul de licență
Perioada înscrierilor este 20 - 24.06.2022
Conținutul dosarului de înscriere:
1. Cererea de înscriere (WORD, PDF)
2. Lucrarea de diplomă
- Se va preda în format tipărit, fizic,
- Se va încărca în format pdf în CV
- Prezentarea .ppt a lucrării de diplomă se va încarcă pe CV - termen 26.06.2022
Lucrarea va conține următoarele documente în ordinea afișată mai jos:
- Titlul lucrarii si coordonatorul
- Anexa 1
- Anexa 2
- Anexa 4 (daca este cazul)
- Lucrarea, versiunea finală
- Declarația de autenticitate a lucrării
3. 2 poze color, realizate recent, pe hârtie fotografică, format 3 x 4 cm, în tinuta decenta, conform ADRESEI UPT, inca valabila. Diplomele fără fotografii nu vor fi procesate.
Obs. Dosarul de înscriere se depune și de către studenții din extensie
Înscrierile se fac la:
- secretariatul Departamentului de EA, etajul I, pentru absolvenții de EA și TST engleză
- secretariatul Departamentului de COM, etajul II, pentru absolvenții de TST și TST ID
De luni până joi în intervalul ora 8.00- 15.00 iar vineri 8.00-13.00.
Ghid de redactare a lucrării de licență
1. Ghid
2. Precizări/clarificări la ghid
3. Model
Comisiile examenului de licență
Regulamente și proceduri
Regulament privind organizarea si desfasurarea examenului de licenta
Procedură pentru proba 1 a examenului de licență
Tematica examenului de licență
Tematica licenta limba romana EA
Tematica licenta limba romana TST
Tematica licenta limba engleza TST
Tematica licenţă învăţământ la distanţă
Subiecte propuse pentru examenul de licență
- Detalii
Examenul de disertație - sesiunea septembrie - cu taxă 650 lei
Plata se va face în contul:
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO90 BACX 0000 0030 1782 5061
cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI examen disertatie sept.2022
Înscrierile se vor face în perioada 01 - 06.09.2022, conform reglementărilor din sesiunea iunie/iulie 2022 pentru licență respectiv disertație.
Programarea suținerilor
Vă rugăm să vă prezentați cu 30' înainte de ora programată.
Programarea suținerilor
22- 23 iunie 2022
Înscrierea la examenul de disertație
Perioada înscrierilor este 14.06 - 17.06.2022
Conținutul dosarului de înscriere:
1. Cererea de înscriere (WORD, PDF)
2. Lucrarea de disertație
- Se va preda în format tipărit, fizic,
- Se va încărca în format pdf în CV
- Prezentarea .ppt a lucrării de diplomă se va încarcă pe CV - termen 21.06.2022
Lucrarea va conține următoarele documente în ordinea afișată mai jos:
- Titlul lucrării si coordonatorul
- Anexa 1
- Anexa 2
- Anexa 4 (daca este cazul)
- Lucrarea, versiunea finală
- Declarația de autenticitate a lucrării
Obs. Dosarul de înscriere se depune și de către masteranzii din extensie
Înscrierile se fac la:
- secretariatul Departamentului de MEO, etajul III, pentru toți absolvenții de MASTER
Ghid de redactare a lucrării de disertație
1. Ghid
2. Precizări/clarificări la ghid
3. Model
Comisiile examenului de disertație
Sesiunea de comunicări Dr.ETc'22
Masteranzii care doresc o notă mai mare de 8,60 la susținerea lucrării de disertație, vor consulta pagina dedicată
Regulament
Lista teme disertație
Alocare teme disertatie
- Detalii
Sesiunea de restanțe - februarie 2024 cu taxă:
Examenul de licență – partea scrisă va avea loc în data de 13.02.2024, ora 8.00, sala A105.
Examenul de licență/dizertație – susținere proiect se va desfașura în data de 13.02.2023, după urmatorul PROGRAM
Înscrierea pentru examenul de diplomă se va face în perioada 05-09.02.2024 conform reglementarilor de mai jos din sesiunea iunie 2023.
Taxa se va achita în baza cererii aprobate în prealabil. Cererea va fi trimisă pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., și în baza ei și a dovezii achitării taxei veți primi acces pe CV.
Tematica pentru examenul scris de licență este aceeași ca și în sesiunea iunie 2023 si se gasește mai jos.
Sesiunea septembrie 2023 cu taxă:
Proba 1 - verificarea cunoștiințelor - 06.09.2023
Examenul de licență - proba scrisă - va începe la ora 9.00. Candidații sunt rugați să se prezinte în săli la ora 8.30 pentru ași identifica locul în sală și pentru stabilirea ultimelor detalii organizatorice. Intrarea în sală se face pe baza cărții de identitate sau pe baza oricărui alt act oficial care conține și poză.
Repartizarea pe săli
Proba 2 - susținerea proiectelor de diplomă - 06.09.2023
Taxa de 600 lei se va achita în contul:
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO90 BACX 0000 0030 1782 5061
cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI examen licenta sept.2023
Examenul de licență, proba scrisă, va avea loc în data de 06.09.2023 ora 9.00, sala A108, iar proba orală începând cu ora 13.00 in sala ____. Dacă va fi cazul, proba orală va continua și în data de 07.09.2023, în funcție de numărul de candidati înscriși.
Înscrierile se vor face din 31.08.2023 până în 05.09.2023 ora 12, conform reglementărilor din sesiunea iunie/iulie 2023,
la secretariatul Departamentului EA, etaj 1.
Sesiunea iunie 2023
Programarea examenelor
Proba 1 - verificarea cunoștiințelor - 26.06.2023
Examenul de licență - proba scrisă - va începe la ora 8.30. Candidații sunt rugați să se prezinte în săli la ora 8.00 pentru ași identifica locul în sală și pentru stabilirea ultimelor detalii organizatorice. Alocarea candidaților în săli va fi publicată în data de 23.06.2023. Intrarea în sală se face pe baza cărții de identitate sau pe baza oricărui alt act oficial care conține și poză.
Repartizarea pe săli
Proba 2 - susținerea proiectelor de diplomă - 28.06 - 30.06.2023
Programarea sustinerilor de proiecte
EA1 | EA2 | EA3 | TST1 | TST2 |
Candidații sunt rugați să se prezinte cu cel puțin 30 de minute înainte de ora programată.
Înscrierea la examenul de licență
Înscrierea la examenul de licență
Perioada înscrierilor este 19 - 23.06.2023
Conținutul dosarului de înscriere:
1. Cererea de înscriere (WORD, PDF)
2. Lucrarea de diplomă
- Se va preda în format tipărit, fizic,
- Se va încărca în format pdf în CV
- Prezentarea .ppt a lucrării de diplomă se va încarcă pe CV - termen 25.06.2023
Lucrarea va conține următoarele documente în ordinea afișată mai jos:
- Titlul lucrarii si coordonatorul
- Anexa 1
- Anexa 2
- Anexa 4 (daca este cazul)
- Lucrarea, versiunea finală
- Declarația de autenticitate a lucrării - RO și Declarația de autenticitate a lucrării - EN
3. 2 poze color, realizate recent, pe hârtie fotografică, format 3 x 4 cm, în tinuta decenta, conform ADRESEI UPT, inca valabila. Diplomele fără fotografii nu vor fi procesate.
Obs. Dosarul de înscriere se depune și de către studenții din extensie
Înscrierile se fac la:
- secretariatul Departamentului de EA, etajul I, pentru absolvenții de EA și TST engleză
- secretariatul Departamentului de COM, etajul II, pentru absolvenții de TST și TST ID
De luni până joi în intervalul ora 8.00- 15.00 iar vineri 8.00-13.00.
Ghid de redactare a lucrării de licență
1. Ghid
2. Precizări/clarificări la ghid
3. Model
Comisiile examenului de licență
Regulamente și proceduri
Regulament privind organizarea si desfasurarea examenului de licenta
Procedură pentru proba 1 a examenului de licență
Tematica examenului de licență
Tematica licenta limba romana EA
Tematica licenta limba romana TST
Tematica licenta limba engleza TST
Tematica licenţă învăţământ la distanţă
Subiecte propuse pentru examenul de licență
- Detalii
Taxa de 650 lei se plătește în contul:
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO90 BACX 0000 0030 1782 5061
cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI examen disertatie sept.2023
Examenul de disertație va avea loc în data de 06.09.2023, începând cu ora 11.00, in sala ______. Dacă este cazul, examenul va continua și în data de 07.09.2023, în funcție de numărul de candidați înscriși.
Înscrierile se vor face din 31.08.2023 până în 05.09.2023 ora 12, conform reglementărilor din sesiunea iunie/iulie 2023,
la secretariatul Departamentului EA, etaj 1.
21- 22 iunie 2023
Înscrierea la examenul de disertație
Perioada înscrierilor este 12.06 - 16.06.2023
Conținutul dosarului de înscriere:
1. Cererea de înscriere (WORD, PDF)
2. Lucrarea de disertație
- Se va preda în format tipărit, fizic,
- Se va încărca în format pdf în CV
- Prezentarea .ppt a lucrării de diplomă se va încarcă pe CV - termen 20.06.2023
Lucrarea va conține următoarele documente în ordinea afișată mai jos:
- Titlul lucrării si coordonatorul
- Anexa 1
- Anexa 2
- Anexa 4 (daca este cazul)
- Lucrarea, versiunea finală
- Declarația de autenticitate a lucrării-RO și Declarația de autenticitate a lucrării - EN
Obs. Dosarul de înscriere se depune și de către masteranzii din extensie
Îscrierile se fac la:
- secretariatul Departamentului de Comunicații, etajul II, pentru absolvenții de MASTER - IRT, CN, TM, TSAeA si iDATA
- secretariatul Departamentului de Electronică aplicată, etajul I, pentru absolvenții de MASTER - ESI si EB
Orar:
- Luni - Joi - 10.00 - 15.00
- Vineri - 9.00 - 13.00
Ghid de redactare a lucrării de disertație
1. Ghid
2. Precizări/clarificări la ghid
3. Model
Comisiile examenului de disertație
Sesiunea de comunicări Dr.ETc'23
Masteranzii care doresc o notă mai mare de 8,60 la susținerea lucrării de disertație, vor consulta pagina dedicată
Regulament
Lista teme disertație
Alocare teme disertatie
- Detalii
Examenul de licență/dizertație – susținere proiect se va desfașura în data de 12.02.2025, după urmatorul PROGRAM.
Înscrierea pentru examenul de diplomă se va face în perioada 05-10.02.2025 conform reglementarilor din sesiunea iunie 2024.
Taxa se va achita în baza cererii aprobate în prealabil. Cererea va fi trimisă pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., și în baza ei și a dovezii achitării taxei se va primi acces pe CV.
Taxa de 650 lei se plătește în contul:
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO90 BACX 0000 0030 1782 5061
cu textul la descriere: Nume & Prenume, Fac ETcTI examen disertatie sept.2024
Examenul de disertație va avea loc în data de 04.09.2024, începând cu ora 9.00, in sala B 315.
Înscrierile se vor face din 29-30.08.2024 până în 03.09.2024 ora 12, conform reglementărilor din sesiunea iunie 2024,
la secretariatul Departamentului EA, etaj 1.
19-20.06.2024
Înscrierea la examenul de disertație
Perioada înscrierilor este 12.06 - 17.06.2024
Conținutul dosarului de înscriere:
1. Cererea de înscriere (WORD, PDF)
2. Lucrarea de disertație
- Se va preda în format tipărit, fizic,
- Se va încărca în format pdf în CV
- Prezentarea .ppt a lucrării de diplomă se va încarcă pe CV - termen 18.06.2024
Lucrarea va conține următoarele documente în ordinea afișată mai jos:
- Titlul lucrării si coordonatorul
- Anexa 1
- Anexa 2
- Anexa 4 (daca este cazul)
- Lucrarea, versiunea finală
- Declarația de autenticitate a lucrării-RO și Declarația de autenticitate a lucrării - EN
3. Raportul de similitudine - doar statistica (care se primeste de la coordonatorul lucrării)
Obs. Dosarul de înscriere se depune și de către masteranzii din extensie
Îscrierile se fac la:
- secretariatul Departamentului de Comunicații, etajul II, pentru absolvenții de MASTER - IRT, TM și iDATA
- secretariatul Departamentului de Electronică aplicată, etajul I, pentru absolvenții de MASTER - ESI și AES
- secretariatul Departamentului de MEO, etajul III, pentru absolvenții de MASTER - EB
Orar:
- Luni - Joi - 10.00 - 15.00
- Vineri - 9.00 - 13.00
Ghid de redactare a lucrării de disertație
1. Ghid
2. Precizări/clarificări la ghid
3. Model
Comisiile examenului de disertație
Sesiunea de comunicări Dr.ETc'24
Masteranzii care doresc o notă mai mare de 8,00 la susținerea lucrării de disertație, vor consulta pagina dedicată
Regulament
Lista teme disertație
Alocare teme disertatie
- Detalii
Conținutul dosarului de înscriere:
1. Cererea de înscriere (WORD, PDF)
2. Lucrarea de disertație
- Se va preda în format tipărit, fizic,
- Se va încărca în format pdf în CV
- Prezentarea .ppt a lucrării de diplomă se va încarcă pe CV - termen 18.06.2024
Lucrarea va conține următoarele documente în ordinea afișată mai jos:
- Titlul lucrării si coordonatorul
- Anexa 1
- Anexa 2
- Anexa 4 (daca este cazul)
- Lucrarea, versiunea finală
- Declarația de autenticitate a lucrării-RO și Declarația de autenticitate a lucrării - EN
3. Raportul de similitudine - doar statistica (care se primeste de la coordonatorul lucrării)
Obs. Dosarul de înscriere se depune și de către masteranzii din extensie
Îscrierile se fac la:
- secretariatul Departamentului de Comunicații, etajul II, pentru absolvenții de MASTER - IRT, TM și iDATA
- secretariatul Departamentului de Electronică aplicată, etajul I, pentru absolvenții de MASTER - ESI și AES
- secretariatul Departamentului de MEO, etajul III, pentru absolvenții de MASTER - EB
Orar:
- Luni - Joi - 10.00 - 15.00
- Vineri - 9.00 - 13.00
Ghid de redactare a lucrării de disertație
1. Ghid
2. Precizări/clarificări la ghid
3. Model
Comisiile examenului de disertație
Comisii
Sesiunea de comunicări Dr.ETc'25
Masteranzii care doresc o notă mai mare de 8,00 la susținerea lucrării de disertație, vor consulta pagina dedicată
Regulament
- Detalii
- Detalii
- Detalii
![]() |
Prof.dr.ing. Andrei CÂMPEANU | |
![]() |
Șl.dr.ing. Radu-Ion LUCACIU | |
![]() |
Prof.dr.ing. Alimpie IGNEA | |
![]() |
Tehn. Vasile DANAILA | |
![]() |
Prof.dr.ing. Corneliu Ioan TOMA | |
![]() |
Prof.dr.ing. Tiberiu MUREȘAN | |
![]() |
Prof.dr.ing. Mircea CHIVU | |
|
Administrator Lucian JOMPAN | |
![]() |
Prof.dr.ing. Eugen POP | |
![]() |
Prof.dr.ing. Sever CRIȘAN | |
![]() |
Prof.dr.ing. Horia CÂRSTEA | |
![]() |
Prof.dr.ing. Liviu TOMA |
- Detalii
Acest document se referă la folosirea de cookie-uri și tehnologii similare în cadrul website-ului nostru, în completarea Politicii noastre referitoare la protecția datelor personale și a Termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului.
Pentru întrebări și detalii suplimentare legate de Termenii și condițiile de utilizare a site-ului, Politica de confidențialitate sau Politica de utilizare a cookie-urilor, ne puteți contacta prin email sau prin intermediul formularului de contact.
1. Ce sunt cookie-urile și la ce folosesc?
Denumirea de Cookie se aplică unui fișier de mici dimensiuni care urmează să fie stocat pe calculatorul sau dispozitivul mobil de pe care accesați internetul. Cookie-ul se instalează printr-o solicitare emisă de către terminalul utilizatorului către un server sau către un server al unei terțe părți.
Cookie-urile fac posibilă oferirea de servicii adaptate utilizatorilor întrucât permit recunoașterea dispozitivelor utilizate și prezentarea conținutului în funcție de preferințele acestora.
Cookie-urile folosesc la colectarea datelor și realizarea statisticilor anonime de trafic, care ne permit să înțelegem cum beneficiază utilizatorii de pagina noastră și să îmbunătățim structura și conținutul fără o identificare personală a utilizatorului.
Folosim două tipuri de cookie-uri: de sesiune (temporare) și fixe (stocate pe dispozitiv). Cookie-urile de sesiune rămân pe dispozitivul utilizatorului până la terminarea sesiunii sau închiderea aplicației. Cookie-urile fixe rămân stocate pentru o perioadă determinată de parametrii cookie-ului sau până la ștergerea lor manuală.
Cookie-urile sau tehnologiile similare în sine nu solicită informații cu caracter personal și -cel mai adesea- nu identifică personal utilizatorii de internet. În anumite situații cookie-urile colectează date pentru a facilita anumite funcționalități pentru utilizator, dar le criptează într-un mod care nu permite accesul persoanelor neautorizate.
Mai există și alte tehnologii, precum Local Storage, care pot fi utilizate asemenea cookie-urilor.
2. Cum utilizăm cookie-urile?
Pe website-ul nostru este posibil să întâlniți cel puțin unul din următoarele tipuri de cookies:
- cookies necesare pentru funcționarea site-ului (exemplu: cookies create de sesiunile PHP, Google Maps, Youtube) -- fiind strict necesare, sunt setate pe dispozitivul dumneavoastră la accesarea site-ului sau în urma acțiunilor efectuate în site, după caz;
- cookies setate de scripturile de analiză (exemplu: Google Analytics);
- cookies necesare pentru marketing și publicitate (exemplu: Facebook, Google).
3. Administrarea și blocarea cookie-urilor.
De obicei, salvarea cookie-urilor și/sau a tehnologiilor similare pe dispozitivele utilizatorilor este permisă în mod implicit. Există opțiunea de a bșoca administrarea automată a cookie-urilor de către browser-ul web sau de a informa utilizatorul de fiecare dată când e nevoie de permisiunea sa pentru a instala cookie-uri pe dispozitiv.
Dacă optați pentru o folosire limitată sau blocarea cookie-urilor, anumite funcționalități ale website-ului nostru ar putea fi afectate, generând diverse. erori în folosirea site-ului (eșuarea autentificării sau să cumpărăturilor online, de exemplu).
În cazul în care totuși doriți blocarea cookie-urilor, folosiți butonul corespunzător în sectiunea de notificare din partea de jos a ecranului.
Cookie-urile pot fi oricând reactivate sau dezactivate accesând modulul din subsolul fiecărei pagini.
Informații detaliate se găsesc în zona de setări browser-ului web.
4. Securitatea și confidențialitatea datelor
Vă informăm că, în calitate de utilizator, puteți folosi setările de confidențialitate ale browserelor web pentru stabilirea unor diferite niveluri de acceptare a cookie-urilor. De asemenea, se poate opta doar pentru o anumită perioadă de valabilitate a acestora, sau pentru ștergerea automată a cookie-lor după vizitarea site-ului.
Așadar, puteți seta utilizarea de cookie-uri la nivelul de securitate confortabil pentru dumneavoastră. Dacă sunteți singurul utilizator al dispozitivului, puteți alege termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare și a datelor personale de acces. Dacă dispozitivul este folosit de mai multe persoane, puteți seta browserul pentru a șterge datele individuale de navigare de fiecare dată când îl închideți.