Uncategorised
- Detalii
- Detalii
- Detalii
Metodologia de organizare si desfasurare a concursului de admitere la Master
- la dosarul de inscriere se depune si diploma de Bacalaureat in original
Inscriera candidatilor se face dupa urmatorul program:
- 14.09.2013-intre orele 9-12
- 16.09.2013-18.09.2013-intre orele 9-14
Fisa de inscriere se completeaza on-line la adresa admitere.upt.ro/master . Dosarul cu toate actele necesare se depune la sala B221, etaj 2, corpul B.
Examinarea candidatilor: 19.09.2013
Afisarea rezultatelor 20.09.2013, ora 9.00
Runda 1 de confirmari 20.09.2013 ora 9.00 - 20.09.2012 ora 15.00
Runda 2 de confirmari 20.09.2013 ora 16.00 - 20.09.2013 ora 18.00
(Confirmarile se desfasoara in sala A105)
PROGRAMARI INTERVIURI - 19 septembrie 2013
- ESI (Electronica sistemelor inteligente)- ora 10, sala B128
- TAE (Tehnici Avansate in Electronica)- ora 10, sala B120
- IRT (Ingineria retelelor de telecomunicatii)- ora 11.25, sala A105
- TM (Tehnologii multimedia)- ora 9, sala B226
- EB (Electronica Biomedicala) - ora 9, sala B315
- CN (Communications Networks)- ora 9, sala A105
- Interviuri on-line -ora 11:15 - se desfasoara folosind Skype. Candidatii trebuie sa trimita o cerere la ID:etc-tm, sau nume ETC Timisoara pentru a lua legatura cu comisia de interviu.
Candidatii sunt rugati sa se prezinte cu jumatate de ora mai devreme.
La interviu, candidatii vor alege si disciplinele optionale pe care le vor urma in primul semestru de studiu, cu observatiile de aici: Optionale Master_anI
Candidatii care au prima optiune TS, IE sau AEIS, au fost programati la interviu la comisia corespunzand celei de-a doua optiuni din lista lor.
Conform Hotararii CA al UPT, la solicitarea candidatilor, interviul se poate sustine si de la distanta, utilizand mijloace IT specifice. Acestia trebuie sa transmita decanatului facultatii o solicitare bine intemeiata, cu cel putin 24h inaintea sustinerii interviului.
Repartizarea numarului de locuri pe specializari | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 - Interviu * - Numarul total de locuri fara taxa este 180. Este probabila suplimentarea numarului de locuri fara taxa la runda 1 sau runda 2. |
Formula de calcul a mediei de admitere | |
media = (2,5*Mm + 2*Ni + k )/ 5 | Mm - media licenta Ni - nota interviu k- coeficient de bonus cu valoarea intre 0 si 5, funcţie de domeniul de licenta absolvit de catre candidat, conform tabelului prezentat in ANEXA 1 a metodologiei de admitere. Legenda |
Perioada de PREINSCRIERE este 26.06.2013 - 05.07.2013 - secretariatul de la etajul I
Pentru informare privind continutul programelor de studii masterale consultati BROSURA
Continut dosar inscriere:
- Continutul dosarului de inscriere- la dosarul de inscriere se depune si diploma de Bacalaureat in original
Taxe inscriere ciclu de studii master:
- Taxa de inscriere in perioada de preinscrieri (iulie) este de 100 lei
- Taxa de inscriere in perioada admiterii (septembrie) este de 150 lei
- Taxa de confirmare este de 100 lei care va fi achitata la confirmare in septembrie 2013
Inscrierea pentru admiterea la master se va valida doar dupa achitarea taxei de inscriere
- Detalii
Sesiunea septembrie 2013
Admisi - Electronica si Telecomunicatii -invatamant la distanta (DK)
Admisi - Informatica -invatamant la distanta (DH)
Admisi comutati in anul II- Informatica -invatamant la distanta (DH)
Repartizarea locurilor la admitere sesiunea septembrie 2013 | |||||
Domeniu de licenta (tip,durata,limba) | Nr. locuri | Tip concurs | Media | ||
Fara taxa | Cu taxa | ||||
Inginerie electronica si telecomunicatii (inv. la distanta, 4 ani, lb. Romana) | 0 | 44 | Concurs de dosare | Media admitere = media la bacalaureat |
Reglementari:
Inscrierea candidatilor:
- Fișa de înscriere se completează online la adresa: admitere.upt.ro. Candidații sunt rugați să introducă corect și complet toate datele. Lista de opțiuni se completează în ordinea preferințelor. Fișa de înscriere se va tipări de către comisie, la sediul facultății, la validarea dosarului de concurs.
- Procedura pentru înscrierea online a candidaţilor
- Acte necesare pentru înscriere la Secțiunea 10 (ETC + AC): Inginerie Electronica si Telecomunicații (4 ani Învățământ la distanta); Informatica (3 ani Învățământ la distanta). Actele se depun la Comisia de admitere a Secțiunii 10 (ETC + AC) sau se trimit scanate pe adresa Centrului de e-Learning.
- Inscrierile se fac la Secretariatul Facultatii de Electronica si Telecomunicatii (parter), dupa urmatorul program:
04.09.2013-06.09.2013 intre orele 9-14
07.09.2013 intre orele 9-12
Taxe aferente concursului de admitere - taxele se pot plăti la sediul facultății, atunci când se depune dosarul de inscriere, sau prin virament bancar în conturile facultăților (Art. 23 din Metodologie). Contul bancar pentru plata taxei de inscriere este deschis la Banca Comercială Română Timişoara - Sucursala 700: Facultatea de Electronică şi Telecomunicaţii - RO54RNCB0255008330450206. Dovada achitării taxei (chitanţă, aviz) se depune la dosarul de înscriere.
Afisarea rezultatelor: 11.09.2013, ora 10
Confirmari: 11.09.2013, orele 10-16
Sesiunea iulie 2013
Calendar admitere licenta 2013 | |
15.07.2013 - 19.07.2013 - Orar - 09-14 | Inscrierea candidatilor |
23.07.2013 | Proba de evaluare a cunostintelor MATEMATICA |
24.07.2013 ora 10.00 | Afisarea rezultatelor, runda I |
24.07.2013 ora 10.00 - 25.07.2013 ora 16.00 | Confirmarea admisilor, runda I |
26.07.2013 ora 10.00 | Afisarea rezultatelor, runda II |
26.07.2013 ora 10.00 - 27.07.2013 ora 12.00 | Confirmarea admisilor, runda II |
27.07.2013 ora 16.00 | Afisarea rezultatelor, runda III |
27.07.2013 orele 16.00 - 18.00 | Confirmarea admisilor, runda III |
27.07.2013 ora 20.00 | Rezultate finale |
Rezultatele FINALE ale concursului de admitere :
- Secțunea 6 - ETC+AC, 4 ani zi (concurs cu examen)
- Secțiunea 10 - ETC+AC, 3 ani, concurs de dosare, domeniile Informatică (la zi și la distanță), ETC (la distanță)
În atenția candidaților admiși pe locuri cu taxă
Informatii referitoare la organizarea si desfasurarea examenului
Amplasarea sălilor de concurs - harta
Accesul candidaților și ora de începere a concursului
Este interzis accesul candidaților cu telefoane mobile în sălile de concurs
Listele candidaților înscriși la Secțiunea 6 ( ETC + AC ):
[list style="style1"]- Lista candidaților înscriși la concurs cu proba Matematică
- Lista candidaților înscriși Olimpici
- Lista candidaților înscriși din Rep. Moldova
- Lista candidaților înscriși Absolvenți cu licență
[/list]Lista candidaților înscriși la Secțiunea 10 ( Informatică + ID):
[list style="style1"]- Lista candidaților înscriși la concurs de dosare
- Lista candidaților înscriși la concurs de dosare din Rep. Moldova
- Lista candidaților înscriși la concurs de dosare Absolvenți cu licență
[/list]Lista candidaților cu probleme la dosar [20.07.2013]
Situatia inscrierilor
- Situația înscrierilor în raport cu prima opțiune [19.07.2013]
Fișa de înscriere se completează online la adresa: admitere.upt.ro.
- Candidații sunt rugați să introducă corect și complet toate datele. Lista de opțiuni se completează în ordinea preferințelor. Fișa de înscriere se va tipări de către comisie, la sediul facultății, la depunerea și validarea dosarului de concurs.
- Procedura pentru înscrierea online a candidaţilor
Acte necesare pentru înscriere:
- Acte necesare pentru înscriere la Secțiunea 6 (ETC + AC): Electronica și Telecomunicații (4 ani zi); Ingineria sistemelor, Calculatoare și Tehnologia informației (4 ani zi)
- Acte necesare pentru înscriere la Secțiunea 10 (ETC + AC): Informatica (3 ani Zi + 3 ani Învățământ la distanta); Electronica si Telecomunicații (4 ani Învățământ la distanta)
Taxe aferente concursului de admitere - taxele se pot plăti la sediul facultății, atunci când se depune dosarul, sau prin virament bancar în conturile facultăților (caz în care banca percepe comision). Contul bancar pentru plata taxei de inscriere este deschis la Banca Comercială Română Timişoara - Sucursala 700: Facultatea de Electronică şi Telecomunicaţii - RO54RNCB0255008330450206. Dovada achitării taxei (chitanţă, aviz) se depune la dosarul de înscriere.
Candidaţii care solicită scutire de taxa de înscriere vor prezenta o CERERE DE SCUTIRE DE TAXA DE ÎNSCRIERE (formularul se obține de la comisie) însoţită de actele necesare de scutire în formă originală la Comisia de admitere a Secţiunii 6 + 10 (ETC + AC) pentru aprobare, după care se depune dosarul.
Repartizarea locurilor la admitere | ||||
Domeniu de licenta (tip,durata,limba) | Nr. locuri | Tip concurs | ||
Fara taxa | Cu taxa | |||
Inginerie electronica si telecomunicatii (inv. de zi, 4 ani) | Romana | 285 * | 100 | Concurs cu proba scrisa de verificare (Matematica) |
Engleza | ||||
Inginerie electronica si telecomunicatii (inv. la distanta, 4 ani) | Romana | 0 | 60 | Concurs de dosare |
* Secția în limba engleză se activează doar dacă sunt cel puțin 35 de candidați admiși cu opțiunea de studii în limba engleză. Pentru învățământ în limba engleză se pot aloca maxim 60 de locuri din totalul locurilor fără taxă puse în concurs.
Reglementari
Formula de calcul a mediei de admitere | |
[latex]media\quad =\quad \frac { 4{ n }_{ 1 }+b }{ 5 } [/latex] | Pentru proba cu concurs
|
[latex]media\quad =\quad { b } [/latex] | Pentru concurs de dosare
|
Culegere admitere
[button title="Culegere Admitere 2013" link="http://www.etc.upt.ro/uploads/2013/06/Culegere_de_probleme_admitere_2013.pdf" description="Culegerea cu probleme pentru admiterea la ciclul licenta 2013" width="250px" bgcolor="#e0e0e0" color="#000000" picture="" height="" version="light" position="center"]
- Detalii
- Detalii
Inmanarea premiilor va avea loc duminica, 21.04.2013, ora 10.00, in sala A101 !
Informatii concurs
- Detalii
Deschiderea festivă a anului universitar 2010/2011
Deschiderea festivă a anului universitar 2009/2010
Deschiderea festivă a anului universitar 2008/2009
Deschiderea festivă a anului universitar 2007/2008
Deschiderea festivă a anului universitar 2006/2007
Deschiderea festivă a anului universitar 2005/2006
Deschiderea festivă a anului universitar 2004/2005
Deschiderea festivă a anului universitar 2011/2012
Intonarea imnului Gaudeamus
De la stânga la dreapta: Radu Adâncu - Elster-Rometrics, Laurenţiu Gavra - AEM, Nicolae Robu - rector UPT, Marius Oteşteanu - decan ETc, Christian von Albrichsfeld - Continental Automotive, Adrian Marina - Alcatel University, Sorin Nemet - ANCOM
Premianti
Amfiteatrul Alexandru Rogojan - studenti şi cadre didactice prezente la deschiderea festiva
Înmânare de premii pentru cei mai merituoşi studenţi ai facultăţii noastre
Premierea sefului de promotie EA - Septimiu LICA - premiul HELLA
Deschiderea festivă a anului universitar 2010/2011
Premianţi
Deschiderea festivă a anului universitar 2009/2010
În prezidiu de la stânga la dreapta: Tomy Kanics - Honeywell, Carol Toth - Flextronics, Saşa Ciorînga - Continental Automotive, Nicolae Robu - rector UPT, Marius Oteşteanu - decan ETc, Adrian Marina - Alcatel Lucent, Florin Berinde - Hella, Radu Adâncu - Elster Rometrics
Premianti
Acordarea premiilor celor mai merituoşi studenţi
Deschiderea festivă a anului universitar 2008/2009
Premianţi
Deschiderea festivă a anului universitar 2007/2008
În prezidiu, de la stânga la dreapta, Dan Bedros - director general Alcatel, Iuliu Winkler - ministrul Comunicaţiilor, Marius Oteşteanu - decan ETc, Nicolae Robu, rector UPT.
Premianţi
Deschiderea festivă a anului universitar 2006/2007
Premianţi
Deschiderea festivă a anului universitar 2005/2006
În prezidiu de la stânga la dreapta: Gianluca Testa - director Solectron, Nicolae Robu - rector UPT, Delia Golcea - Alcatel, Marius Oteşteanu -decan ETc, Alina Vasilică - Siemens Automotive VDO
Premianţi
În prim plan Vlad Nistor director tehnic Solectron
Deschiderea festivă a anului universitar 2004/2005
Premianţi
- Detalii
Orar actualizat la data de 3 februarie 2025
- Orar Master an I
Orar consultații:
Master ESI, EB, IRT, CN, TM, TSAeA, iDATA
Orar săli pe săptămâni:
PROGRAMAREA EXAMENELOR DE SEM II PENTRU ANII TERMINALI 2024-2025
Programarea 1
deoarece acesta va fi actualizat cu opțiunile cadrelor didactice in ceea ce privește data si ora examenului. Dacă acest lucru nu se intampla pana la data de 11.11.2024 vă rugăm să contactati titularul de disciplină în vederea programarii. In mod special, vă rugăm, să vă anunțați intentia de participare la aceste examene cu cel putin doua zile inainte la cadrul didactic titular.
Programarea a 3-a a examenelor restante de sem II, in contul anilor de studiu I, II si III, pentru studenții din anii terminali, se va sustine in perioada .........
- Prezentarea 1 - licență anul IV - 28.04. - 11.05.2025
- Prezentarea 2 si 3 - licență anul IV - 12.05. - 06.06.2025
- Prezentarea 1 și 2 - licență
- Prezentarea 1 și 2 - master
Sali examene sesiune:
- Sali Saptamana 1 - prez 1 și 2
- Sali Saptamana 2 - prez 1 și 2
- Sali Saptamana 3 - prez 1 și 2
- Sali Saptamana 4 - prez 1 și 2
Sesiune toamna:
- Sali Saptamana 1 - prezentarea 3
- Sali Saptamana 2 - prezentarea 3
- Detalii
Orarul pe semestrul I al anului universitar 2024/2025 este actualizat la 25 septembrie 2024
ORARUL CONSULTATIILOR 2024-2025
Licenta-RO Licenta-ENG
Master - ESI, EB, IRT, CN, TM, TSAeA, iData
ORAR SALI PE SAPTAMANI 2024-2025
Săptămâna 2 Săptămâna 3 Săptămâna 4 |
PROGRAMAREA EXAMENELOR DE SEM II PENTRU ANII TERMINALI 2024-2025
Programarea 1
deoarece acesta va fi actualizat cu opțiunile cadrelor didactice in ceea ce privește data si ora examenului. Dacă acest lucru nu se intampla pana la data de 11.11.2024 vă rugăm să contactati titularul de disciplină în vederea programarii. In mod special, vă rugăm, să vă anunțați intentia de participare la aceste examene cu cel putin doua zile inainte la cadrul didactic titular.
EXAMENE SESIUNE IARNĂ 2024-2025
Programarea PREZ-1+2 EXAMENE SESIUNE IARNA 2024-2025 anii I-IV Licenta
Programarea PREZ-1+2 EXAMENE SESIUNE IARNA 2024-2025 anii I-II Master
Programarea PREZ-3 EXAMENE SESIUNE IARNA 2024-2025 anii I-IV licenta
Programarea PREZ-3 EXAMENE SESIUNE IARNA 2024-2025 anul I-II Master
SĂLI EXAMENE SESIUNE IARNĂ 2024-2025:
Sali Saptamana 1 – prez 1 ( 20.01-26.01.2025)
Sali Saptamana 2 – prez 1 ( 27.01-02.02.2025)
Sali Saptamana 3 – prez 1 ( 03.02-09.02.2025)
Sali Saptamana 4 – prez 1 ( 10.02-16.02.2025)
- Detalii
Pagina ce continea fosta structura a orarului a fost modificata. In prezent fiecare semestru de studiu are o pagina dedicata afisarii informatiilor legate de orarul pentru desfasurarea activitatilor. In aceste conditii pentru a putea accesa orarul faceti click pentru semestrul de studiu aferent.