The ISETC24 Organizing Committee invites you to the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Anunțuri avizier

Programarea actualizata
Examenul BFE restant pentru studentii din anii III si IV se va sustine in data de 30.03.2016, sala PN Hidro, ora 14.00 - titular prof. Dumitru Irimia
Programarea veche
Pentru examenele care nu au fost programate asteptam din partea dvs. propuneri. Va rugam sa luati legatura cu cadrele didactice titulare pentru programare si pe masura ce primim propuneri le vom actualiza pe site.  Intervalul in care se pot programa exame este 09.03.-03.04.2016.
Important - Pot aparea modificari la programari, urmariti frecvent postarea
 
 
Lista cu programarea examenelor de sem II anii I, II si III, programarea 2,  pentru studentii din anii terminali licenta si master. Pentru examenele care nu au fost programate, va rugam sa contactati cadrele didactice pentru programare. Intervalul in care se pot sustine aceste examene este 07.03.2016 – 27.03.2016.
Examenul de TFI sau CEM se va mai da in contul prezentarii a 2-a si in data de 30.03.2016, ora 17 sala A108, titular prof. A. De Sabata
Locuri de practica
Termenul pentru solicitarea unui loc de practica este 01.04.2016 la adresa de web www.romania.careers-continental.com
Locuri de practica - 1
Locuri de practica - 2
Termenul pentru solicitarea unui loc de practica este 25.02.2016 la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

SUSINEREA EXAMENULUI DIN DATA DE 16.02.2016


Pentru examenul de licenta


Proba scrisa de la ora 8.00 sala A116


Proba orala de la ora 11.00 sala B219


Pentru examenul de dizertatie


Proba orala de la ora 10.00 sala B219


Ordinea de intrare la sustinere


Programul pentru sesiunea de restanțe a susținerii licenței și a dizertației este:


08 – 12.02.2016, interval orar 9-14 (vineri pana la ora 13), – înscrierea se face la secretariatul Departamentului EA, etaj I,


16.02.2016, ora 8,30 – susținerea probei scrise


16 – 17.02.2016 – sustinerea proiectului


ACTELE NECESARE PENTRU INSCRIERE :


        – CERERE TIP


        – PROIECTUL DE DIPLOMA/DIZERTATIE, daca nu a fost deja predat


        – ANEXELE 1 SI 2


        – COPII (nelegalizate) DUPA CERTIFICATUL DE NASTERE SI DUPA CARTEA DE IDENTITATE


        – 2 fotografii COLOR 3/4 PE HARTIE FOTOGRAFICA (TINUTA DECENTA)


        – Declaratie de autenticitate a lucrarii de finalizare a studiilor (formularul) legata ca ultima pagina in lucrare


        – Dovada platii taxei de sustinere, taxa se achita la caseria rectorat dupa ce se obtine o dispozitie de incasare de la contabilitate, etajul II, camera 205,conform foii de debit si orarului 12-15 (vineri 12-13).


la contabilitate la etajul II, cam205 pentru a primi o dispozitie de incasare pe suma din contract.

Conform adresei  UPT 15881/12.11.2015 , din data de 16.11.2015 încep încasările de taxe pentru semestrul I al anului universitar 2015/2016. La facultatea noastră încasările vor începe din data de 17.11.2015 DOAR CU CARDUL la secretariatul Departamentului de Comunicații, etaj II, corp B.
S-a prelungit perioada incasarilor de taxe pentru semestrul I pana la data de 22.01.2016
În perioada 15 -17.12.2015 urmatorii studenti sunt rugați să se prezinte la secretariatul facultății cu cartea de identitate si un extras de cont pentru a putea încasa bursa.
În perioada 21.12.2015 - 03.01.2016 secretariatele facultății noastre sunt închise. În acest context vă rugăm să vă rezolvați problemele de secretariat în săptămâna 14.12.2015 - 18.12.2015.
Sărbători fericite tuturor!