The ISETC24 Organizing Committee invites you to the 16th International Symposium on Electronics and Telecommunications, Timisoara, Romania in November 7-8, 2024

Anunțuri avizier

Taxele de studii aferente semestrului II al anului universitar 2012-2013 se va face in perioada 06.03.2013-12.04.2013. Studentii exmatriculati pentru neachitarea taxelor pe semestrul I se mai pot reinmatricula pe baza unei cereri, cu plata taxei de reinmatriculare si a penalizarii in vigoare. Taxa de reinmatriculare se va achita la casieria Rectoratului, iar penalizarile si taxele de scolarizare la cesriile facultatilor.
S-au efecuat modificări la grupele de studiu la anii I si II romana, I si II engleza si III EA. Ele vor fi afisate in cursul zilei de joi, 28 febr.a.c.
Actele pentru bursele sociale pe semestrul al II-lea se depun pana la data de 15 martie 2013, la secretariatul departamentului EA, etaj I. Studentii care au beneficiat de Bursa sociala in semestrul I al anului universitar 2012/2013 pot beneficia de bursa sociala si in semestrul II, cu conditia ca sa fie promovate minim 50% din disciplinele prevazute pe semestrul I, iar media veniturilor pe lunile noiembrie, decembrie si ianuarie sa nu depaseasca 700 lei/membru de familie.
Acte necesare
 
Rezultatele examenului de licenta sesiunea februarie 2013 sunt disponibile la urmatoarea adresa: Rezultate
Examenul de licența sesiunea Februarie 2013 va avea loc in data de 21 februarie sala A316.
  • ora 8.00 proba scrisă
  • ora 11.00 sustinerea lucrării de licență sala B120

    Programarea sustinerii examenului de licenta februarie 2013
    Program sustinere
  • Inscrierile pentru sesiunea de LICENTA/DISERTATIE februarie 2013 se fac in zilele de 18 si 19 februarie, la secretariatul Dep.EA, et I, corp B.  La înscriere, împreună cu proiectul de diplomă, se vor preda : cererea tip de înscriere (se ridică de la secretariatul EA), anexele 2 și 3, copii xerox după certificatul de naștere și cartea de identitate, 2 fotografii 3/4 color (în ținută decentă), chitanța cu taxa de susținere. Anexa 1 si declarația de autenticitate trebuie să fie legate în proiecte.EXAMENELE DE FINALIZARE A STUDIILOR VOR AVEA LOC IN DATA DE 21 FEBRUARIE 2013. Planificarea pentru examenele de finalizare a studiilor se va afișa la avizierul de la etajul I  și pe site-ul facultății , în cursul zilei de miercuri 20 februarie a.c. Susținerea lucrărilor de diplomă va avea loc în lab.B.120 (dep.EA,et.I,corp B).
    In conformitate cu RODPI la ciclul de studii master din UPT studentii au dreptul la 3 programari pentru probele de evaluare.
    Pentru a oferi studentilor masteranzi din an terminal, restantieri la discipline din semestrul II al anului I, posibilitatea de a se prezenta la proba de dizertatie, se vor planifica cele 3 programari la aceste examene  , sustinerea examenelor fiind obligatorie pana in data de 03.05.2013.
    EXAMENUL DE FINALIZAREA STUDIILOR-SESIUNEA FEBRUARIE 2013 va avea loc în data de 21 februarie 2013. Inscrierile se fac la secretariatul EA pentru absolvenţii EA si la secretariatul TC pentru absolventii TSTşi absolvenţii de la MASTER ,  în zilele de 18 si 19 februarie 2013. Proba scrisă şi susţinerea proiectului se va desfăşura în aceeaşi zi.  Planificarea la susţinerea examenului de licenţă se va afişa în data de 20 febr.2013.
    Studentii care au recontractat sustinerea examenului de licenta si doresc sa se prezinte la sustinerea exameului de finalizare a studiilor in sesiunea februarie 2013, pot sa achite taxa de sustinere incepand cu data de luni, 21 ianuarie 2013. Absolventii sectiei de EA+IMC  vor achita taxa la gestionarul dep.de EA, etaj I, B.120  (dl.Danaila Vasile) iar cei ai sectiei de TST,  MASTER si ID , la etajul II, secretariat dep.Comunicatii (dna Acimovat Elena). Plata taxelor se va face pe baza foilor de debit, pe care absolventii sunt obligati sa le aibe asupra lor la efectuarea platilor. Orarul de incasare este stabilit de fiecare gestionar in parte. La depunerea cererilor de inscriere  pentru sustinerea examenului de finalizare a studiilor, obligatoriu se va anexa chitanta .
    SE MAI POATE ACHITA TAXA DE STUDIU AFERENTA SEMESTRULUI i , IN ZILELE  14 SI 15 IANUARIE 2012. TAXELE SE INCASEAZA LA  SECRETARIATUL DEPARTAMENTULUI DE COMUNICATII, ETAJ 2.